2010. november 9., kedd


Olyan fodrásznál jártam, amilyennél még soha.
Az új havernőmmel mentem, Noémival. Valami kényeztető wellness programot akartunk magunknak, ráadásul mindkettőnknek a haja elég gatya volt már, ezért választottuk ezt a fodrászatot.
A fordrászat szalonjába be kellett csöngetni, mint valami ékszerüzletbe. Először a recepciós fogadott, levette a kabátunkat, felakasztotta ruhaakasztóra és berakta egy szekrénybe, majd hellyel kínált és megkérdezte, hogy mit óhajtunk fogyasztani: kávét, teát, üdítőt? Én teát kértem és ehhez kihozott egy nagyon elegáns nagy fadobozt, amiben figyelemfelkeltő teafajta volt. Kaptunk hozzá csokikát, kekszet, sütikét, de ezeket nem ettük meg, mondván fogyókúrázunk.
Utána jött a tulajdonosnő, megvizsgálta a hajunkat, megkérdezte, hogy mi az elképzelésünk és ő is javaslatot tett, hogy mit lehet kihozni a lenőtt hajunkból.
 Az egész szeánsz 4 órán keresztül tartott. Először megmosták a hajunkat algás és olajkivonatos samponnal, majd rozmaringos és olajkivonatos iszappakolást tettek a fejünkre, ezútán megmasszírozták a fejbőrünket,  forró turbánnal gőzölték, ez leírhatatlanul jó érzés volt, utána lemosták gyógynövényes samponnal a pakolást,  ezután kaptunk megint valami balzsamot a hajunkra, ezt jó hosszan begőzölték egy gőzölőkészülékkel, végül levágták a hajunkat, megszárították, újra vágtak, kész. A vágás is jó lett. De soha többet nem megyünk oda, nekem ez irtó drága buli volt. De egyszer az életben ki akartam próbálni egy ilyet is (miután láttam a Hugh Grant-tel egy filmet, ahol ő egy gazdag ficsúr volt és ment hajat masszíroztatni). Fényesre nyalták a fenekünket.
A szalonnak saját laborja van, kizárólag növényekkel festenek. Bionövényekkel! Egyiptomból, Bulgáriából, Marokkóból és egyéb érdekes országokból hozzák, a tulajdonosnő maga megy a termelőkhöz átnézni a növényeket. Őrület!
És mindez egy olyan negyedben van, hogy az valami gyönyör. Egy kis piac van a szomszéd utcában, de olyan piac, hogy ilyet csak filmben láttam eddig. Fantasztikusan ízléses és hívogató. Most vargányagomba és egyéb gomba szezonja volt, én még ekkora gombákat nem láttam. Komolyan feldobódtam tőle.
Vissza a fodrászathoz: a tulajdonos 57 éves és tűsarkú fekete cipőben, fekete harisnyában, elegáns ruhába volt felöltözve, úgy vágott hajakat. Hátul fenékig ki volt vágva a ruha, de ő gebe fazon, megengedheti magának. Csinos volt és ízléses.
Volt, aki rendelt kaját és ott evett. Konkrétan egy anya és a 10 év körüli lánya (ész megállt!), mindketten hajat festettek. Kis salátát ettek, kis husit, kis köretet, mindenből kicsit, de cicomásat.

Küldök egy fotót is, ez én vagyok, az ölemben a tulajdonosnő kutyája ül. Ez az ún. kopasz kutya ,valami undorító, hiába trendi. Mindenki ölébe felugrált. Noémi lefotózott. Látszik,hogy meg akarom simogatni, de nem megy. Szemölcsös, gusztustalan bőrevan a kutyának. Pfúúúúúúúúúj!





Nem villantani akarok, csak muszáj írnom az áráról is, mert sokkoló (számomra sokk). Persze tudtam, hogy mennyi lesz, a honlapon tisztán le volt írva, hogy mire számítsak. Irtózatosan sokba került, ha azt nézem, hogy GYED-ből fizettem: 68 Euro a fodrászkodás és rádumáltak egy 25 Eurós samponra, tiszta gyagya vagyok.
Noémi eredetileg egy 140 Euros /!/ fodrászhoz akart bejelentkezni, de ledumáltam :).
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése