2010. november 27., szombat

Gondolatok "Gumigida Andi vakáció" után

Én Andival szerettem nagyokat gyalogolni, csak valahogy a babakocsival nem szeretek. Mindig spekulálni kell, hogy merre menjek, hogy legyen járda (itt az agglomerációban mindig a járdára parkolnak az autók), hogy beférjek a metrón a kapun (mert itt nem köcsög ellenőrök vannak, hanem kapurendszerek, van ahol be sem tudnak ugorni a suhancok, mert persze próbálkoznának), Maját nem szeretem lekötözni a babakocsiban, de akkor meg feláll és hátra fordul, az meg balesetveszélyes, ja meg felszállni a hévre sem egyszerű, mert van egy-egy olyan ajtó, ahol két oszlop van, ott is sakkozni kell, meg mindkét babakocsink kereke valamiért szarakszik. A nagykerekűt szeretem, mert siklik, mint vajban a kés, csak mindig fel kell fújni, olyan, mint a bicikli. A másik pedig kiskerekű, az meg elkoszolódik és akkor kínlódás tolni, pedig Hauser, vagy mi a tök.
Szó, mi szó, babakocsival nem könnyű, de gyalogolni azért nagyon szeretek és tök buli, hogy akármennyi tilosat ettem, de nem híztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése