2010. november 27., szombat

Magyarázat a sznobériámra

VirágBarbi mondta a fórumon, hogy jókat nevet a sznobériámon, illetve tetszik neki, hogy felvállalom és kérdezte tőlem, hogy mióta vagyok ilyen, talán Párizs hozta ki belőlem?

Nem Párizs hozta ki belőlem az állatot (sznobot), hanem franc tudja... várj, megpróbálok visszaemlékezni.

Egyrészt van a családban egy mondás: "inkább legyen száz irigyem, mint egy sajnálóm".

Másrészt nagyanyám is oltogatott, akinek ügyvéd volt az apja, szóal 'úrilány volt és gondolom tetszett nekem az az életmód (amibe nem kóstolhattam bele, lévén 1910-ben született nagyanyám).
Ez a nagyanyám igazából nagy Erzsébet királynő fun volt, Lady Di-t uuuutálta, mert riherongy volt a szemében. :))) Nagy arc volt nagyanyám.

Harmadrészt simán jobban tetszik és jobban esik dúskálni a jóban, mint csóróskodni, de isten igazából most tényleg templom egere vagyok, de mégis rázom a rongyot.

Negyedrészt asszem' még fiatalnak érzem magam, kis jampecnek és ebben a körben ez a trendi, bár itt Franciao-ban, ebben a családban inkább a kommunizmust és a nélkülözést hírdetik. De ez összetett dolog. Le sem tudom írni egyszuszra. Arról van szó, hogy ők inkább odaadnák mindenüket az éhezőknek és ez nagyon szép dolog tőlük, de ez annyira parasztvakítás a szememben. Valszeg azért ilyenek, mert szociális lakásban élnek mindahányan. Áh, nem is pergetem fel ezt a témát.

Ötödrészt már meséltem, hogy ilyen miliőben nőttem fel, ahol a Timberland cipő volt az alaptézis. Azt nem mondom, hogy ezt szíttam az anyatejjel, mert nem igaz, hiszen csak 9 éves koromban kerültem ilyen társaságba. Ettől még Timberland cipőm nem volt, csak Lumberjack, ami még jobban is nézett ki, nem volt olyan ormótlan.

Hatodrészt, csak pár hónapja félek az elszegényedéstől, már-már azon gondolkozom, hogy el kéne húzni melózni és rendes pénzt keresni, mert ez így röhelyes, ami most van, csak éppen mi lesz édes kis Majámmal?!?!? Eddig nem sikerült elvágni a köldökzsinórt.

Ritz teázója. 
Én forró csokoládét ittam a hosszúkás kancsóból, Andi teát. A bársonyszütyő alatt van a teás kancsó. 
A desszertek isteni finomak voltak. Egy-egy pisztáciás macaront és egy-egy mandulás bonbont kaptunk.
Nem tudtunk rájönni, hogy a fotón is látható két kancsóban lévő forró vizet mire kellett volna használnunk. Nem voltunk eléggé kiművelve, ami a bontont illeti. Megkérdezni sem mertem. :)

Ritz Hotel: belső miliő.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése