2010. november 28., vasárnap

Fotógaléria 2.

Aki olvasta a Da Vinci kódot érti.
Ez nem egy elrontott kép, hanem hosszan kinyitott blendével lett lőve. Szerintem marha jó lett!
Fotómontázs az Operaházról és a szomszédban lévő cipőboltról.

Fotómontázs a Lafayette áruházról.

Hajókáztunk a Szajnán. 
Én a hajó tetőteraszán megfagytam, így inkább bent, a fűtött teremben ültem száz japánnal. 
Andi meg inkább megfagyott, de semmi pénzért nem hagyta volna ki a látványt és menet közben összehaverkodott egy ausztrállal, aki állítólag vakációzni jött Párizsba. 4 napra. Szerintem többet volt levegőben, mint Párizsban. Vannak őrültek, de amíg a társadalomra ártalmatlanok, addig minden rendben (idézet Dr. Bőzétől, aki ennél sokkal szebben fogalmazta meg a gondolatot).
Az ausztrál még vett magának az italautomatábl egy sört is és állította, hogy biz' ő nem fázik. 
Hm (fejvakarós smiley), nekem azt mondta, hogy hideg a kezem, amikor bemutatkoztunk, pedig ahogy már írtam, én bent ültem a fűtött teremben.

Párizsi metró lejárata, szecessziós stílusban. 
Egyszerűen mindig szép.

Folyt.köv. (mindjárt éjfél lesz, menni kell aludni, Maja 7-kor ébresztőt fúj).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése