2013. március 24., vasárnap

Royanban ket jatszoter van, egy nagy es egy kicsi. A kicsi 5 perc gyalogutra van tolunk, a nagyhoz kocsiba kell ulni. A kicsi komolytalan, a nagy viszont jo es ami nalam csodaszamba megy, hogy van hinta. Franciaorszagban ritkan talalni hintat a jatszotereken. Eloszor a Luxemburg parkban lattam, az fizetos. Versaillesben van, de mashol en nem talaltam. Sima jatszotereken nincs hinta (ahol en jartam nincs, mar pedig nem keves jatszoteren forudltam meg).

Fotomontazs a nagy jatszoterrol:



Majarol sikerult egy divatos fotot lonom: a tema eles, a hatter homalyos. Vert izzadtam, mire sikerult a fenykepezommel ilyet kesziteni, holott manapsag mindenkinek sikerul es mintha mindenki csak ilyen trukkos fotot tenne kozze a vilaghalon. En mindenesetre mar csak ilyen fotokat latok mindenhol, ez lett a vesszoparipam. Ajandek lonak ne nezd a fogat, de ekkora egy car fenykepezot, grrrr! Vagy meg az is lehet, hogy en vagyok toketlen. 
Minden elismeresem a gyerekfotosoknak. Szerintem meg szokkeno gazellat eppen torkon harapo ehes oroszlant is konnyebb fotozni a szavannaban, mint gyereket. 

Nem beallitott kep, eppen bodobacsokat bamul, ezert eppen nem rohan.

Elovilagrol par foto:


A jatszoter korul ilyen minivillak talalhatok. Hatul a tenger.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése