2013. március 22., péntek

Andrejnek tegnap megint felszokott a laza es megint ejjel fel 3 korul es megint 40 fole.

Kupot kapott, de kinyomta, kenytelen voltam felebreszteni, szirupot beadni. Aludtunk, de piszok rosszul, mert a laza nem csillapodott, pedig tudom a szabalyt, folosleges 5 percenkent merni, mert paradox modon eloszor feljebb is szokhet es akar 1 orat is kell varni, mire a lazcsillapito latvanyosan hat.

A del koruli szirupot kihanyta 10 perccel azutan, hogy beadtam neki, onnantol aztan nehez okosnak lenni, hogy ujra adjon az ember, vagy mi legyen? Masik hatoanyagut adhat? Vagy azt sem? Beultettem hutofurdozni. Nem turte.

Egesz nap ki sem birt kelni az agybol, csak nyogott es csimpaszkodott belem. Szo szerint egesz nap az agyban fekudtunk.

Apja rendes ember, itthon maradt vele reggel, mig en elfutottam Majaval az oviba. Tegnap volt a farsang es Maja kicsit csalodott volt, hogy minden lany, de tenyleg mindegyik princessnek volt beoltozve, csak o nem. O spanyol nepviseletben volt. En pedig sugtam a fulebe, hogy a tobbiek szoknyaja nem porgos es rojtok sincsenek rajta. De azert a diademek es a pihek, csillamok es varazspalcak persze erdekesebbek voltak szamara, mint a sima pettyes ruhacska. Remelem megemeszti, vagy elfelejti nagykorara. :)

Mivel 40 fokosra is felszokott Andrej laza, egy havernom javasolta, hogy csinaltassunk vervetelt, mert kiderulhet valami gebasz. Az o gyereket par hete beutaltak korhazba, ket napot toltottek ott, aztan nem derul ki semmi. En legutobb rakerdeztem a dokinal, hogy mi a teendo ilyen magas laznal, azt valaszolta, hogy lazat kell csillapitani, ennyi. Futni a korhazba, hivni az ugyeletet - kerdeztem? Csak mosolygott. Azt hiszem hulyenek voltam nezve.

Tegnap este 8-kor beadtam Andrjenek a szirupot, nem hanyta ki es egesz ejjel laztalan volt, reggel pedig az eredeti rosszcsont Andrej ebredt fel. Most is rumlizik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése