2013. március 20., szerda

Ma jo anya voltam.

Sutottem pogacsat es sutottem muffint, mert Majanak holnap vinnie kell az ovodai farsangi unnepsegre sutit. Az ertesitoben ugy volt irva, hogy megkerik a szuloket, hogy kreativkodjanak ossze sutiket, ebbol kovetkeztettem, hogy a bolti suti cikinek minosulne.
Azert sutottem ketfelet, mert a multkor jol sikerult a pogacsa, viszont a muffin nem. Nem akartam kockaztatni, gondoltam az egyik csak jol sikerul. Most a pogacsat szurtam el, eleg sos lett, az elso adag belseje kicsit nyers maradt, pedig visszadugtam a sutobe plusz 5 precre sulni (de rohadt ualmas poszt, brrr). 
A gyerekek delutani alvasa kozben osszegyurtam a pogacsat, aztan hagytam pihenni a hutoben. Miutan Maja felebredt kozosen osszeutottuk a muffint. Csupa csoki muffin. Most jol sikerult.
Andrej ebredese utan elugrottunk a jatszoterre, ott eszrevettuk, hogy van egy nagy feher-kek csikos kerek a kikoto fele, hat elmentunk megnezni mi az. Oriaskerek epul. Szerintem egesz nyaron ott lesz, lassan kezdodik a szezon. Nem hiszem, hogy bucsu kozelegne, mert az ki lenne plakatozva, mint a bolhapiacok. Szepen lassan, sorban nyilnak az ettermek, a turistacsalogato boltok. Egy magyar blogon olvastam, hogy Royan hasonlit Siofokra. Ma mar ertem, miert. 
Itthon gyorsan kiszaggattuk kozosen a pogacsakat, tojassal megkentuk, megszortuk sajttal. Itt most jogos a tobbes szam, nem ugy, mint a szopiztunk, bepisiltunk, bufiztunk eseteben, mert tenyleg mindket gyerek segitett. Persze utana porszivozni is kellett, nanà. Igy ma haromszor porszivoztam, ebed utan, pogacsazas utan, muffin utan. Muszaj volt, egyszeruen a tulsagosan nagy disznoolat nem birom meg en sem. 
Delelott pedig elugrottunk a bevasarlo kozpontba szines cukorkat venni a muffinra, mert azt a varosban nem talaltam. Furcsa. 
Egesz nap nem uvoltottem a gyerekekkel. Mondom, ma jo anya voltam. 

8 megjegyzés:

  1. Én soha nem arattam nagy sikert pogácsával Fro-ban, egyszerűen soha nem szerették. Remélem, a tieidet elkapkodják!

    VálaszTörlés
  2. Adrien (parom) nagyon szereti a pogacsat.

    El sem mertem vinni, mert ez az eresztes reggelre kiszaradt es tul sos lett. Pedig legutobb allati finom lett, puha, sajtos, tokeletes.
    Csak a muffinokat vittem el. Annak biztos sikere lesz, mert teleszortuk "csupaszin" cukorkaval, azert bomlanak a gyerekek, ha maga a muffin pocsek is.

    VálaszTörlés
  3. Gábor egyszer vitt a munkahelyére (szigorúan reggel tettem be a már előre kiszaggatott pogikat, hogy friss legyen, én is féltem a kiszáradástól), és az nagy sikert aratott (vagy legalábbis Gábor ezt mondta). Nekem meg hétfőre kellene valamit sütnöm a suli utolsó napjára, és túrós pogácsán gondolkodom, de most én is elbizonytalanodtam hogy ízlik-e majd nekik.

    (Kérlek szépen vedd ki a robotellenőrzést, esküszünk igazi hús-vér olvasók vagyunk. Néha harmadszorra találom el a kódot.)

    VálaszTörlés
  4. Robot: en nem is tudtam, hogy nekem ilyenem van, de en is uhuuutalom, ha valakinel ilyen van. Fogalmam sincs, hogy hol lehet beallitani, de raallok es megkeresem.

    Turot lehet kapni Genfben? Itt nincs, a francia-magyar forumon a csajok hazilag (!) keszitik. Nem semmi!

    VálaszTörlés
  5. Bijou, modositottam ket pontot a megjegyzes beallitasnal, remelem mar nem fog a robot kiolvashatatlan kodokat. ;)

    VálaszTörlés
  6. Van itt túró, igen! Lágyabb, darabosabb, cottage cheese. Mindjárt tesztelem a robotszűrőd!

    VálaszTörlés
  7. Tökéletesen kiiktattad, szuper, köszi! :)

    VálaszTörlés
  8. Na ezt a cottage cheese-t megnezem es ha talalok, terjesztem a hiret a francia-magyar forumon. :)

    VálaszTörlés