2013. március 17., vasárnap

Maja ma cirkuszban volt. Elete elso cirkuszaban. Az apjaval. De miert vele? Miert nem velem? Miert ragaszkodott annyira az apjahoz, hogy vele es kizarolag vele akar cirkuszba menni? Feltekeny vagyok. Egesz heten en foglalkozom a gyerekekkel, mondhatni hetvegen is. Reggel en kelek fel veluk, en adok reggelit nekik, en oltoztetem fel oket, en pelenkazom at Andrejt, en torlom ki Maja feneket, en adom rajuk a cipot, kabatot, en fesulom meg oket, en gondoskodom arrol, hogy az ovodas hatizsakban minden fontos benne legyen, valtoruha, alvoallatka, en kiserem el Majat az ovodaba, en nem felejtem otthon az ovodas konyvtari konyveit, en megyek erte, en fozom a vacsorajukat, en furdetek, en oltoztetem pizsamaba, en olvasok esti meset, en futok, ha bognek es nem engem valasztott. Nem ertem. Na jo, ertem. Biztos hianyzik neki az apja, ezert gondolt egyet, ma vele akart bulizni menni.

Es en porszivozok naponta (ha nem lencse, rizs, krumpli, hus, zoldseg, gyumolcs, desszert a menu, akkor csak ketnaponta), en pakolok el egymillio gyerekjatekot naponta egymillioszor, en mosok fel, en mosok ki (hala eg teregetni nem kell, de szaraz ruhakat elpakolni kell, brrr), hala eg nem kell mosogatnom (nem azert, mert jar hozzank a mosogatono), nem kell vasalnom (vasalono sem jon, egyszeruen nem hordunk vasalni valo ruhakat) es meg sorolhatnam, de inkabb nem teszem, hanem elmeselem, hogy tegnap begyurtunk a gyerekekkel egy adag pogacsanak valot es ma reggel sutottuk meg (hutoben kell tartani egy ejszakara). Sikerult, finom, nagyon finom pogacsa lett (mar emlitettem egyszer). Esett az eso tegnap delutan ota, hat mit lehet ilyenkor csinalni? Szerencsere delelott megjartuk a nagy jatszoteret. Lehetett volna uszodaba menni. De mi cirkuszba akartunk menni, csak lekestuk a delutani szieszta miatt. Igy ma ment Maja az apjaval. (Visszakanyarodtam.)

Na jo, persze Adrien is szokott vacsorat fozni. Bevasarolni. O keresi a penzt. Be is fogom a szamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése