2013. március 25., hétfő

Az en eletem jelenleg nem torokmeznyalogatas. Tegnap elmentunk kozosen, mind a negyen "plazazni" (az itt nincs), hogy Majanak kinezzunk egy biciklit Husvetra, de megint a fejunkhoz csaptunk, hogy itt nincsenek nyitva a boltok vasarnap. Par elelmiszer bolt nyitva tart delig, onnantol viszont meg kell varni a hetfot. Mehet az ember etterembe, ha ures a huto. Elmentunk, megallapitottuk, hogy a sportbolt es a jatekbolt zarva, mehetunk haza. Mivel meg csak 11 ora volt, gondoltam egyet, menjuk a nagy jatszoterre, de Adrien ketszer is rossz fele vette az iranyt, igy duzzogtunk, en mutattam, hogy balra kanyarodjon, o pedig ment jobbra. Kiderult, hogy azt hitte a sportolo setanyra akarom vinni a gyerekeket, ahol a felnottek futnak, bringaznak, feluleseket csinalnak es muszklikat fejlesztenek. Nem ertem, hiszen volt mar a nagy jatszoteren, de se kep, se hang, fogalma nem volt mirol dumalok. Behajtott a piac utcajaba, ott dugoba kerultunk, mert vasarnap is van piac, nem is kicsi, mondhatni a het piaca zajlik olyankor. Ment az ido, mi marakodtunk, o atadta a volant, hazament, en pedig a ket gyerekkel a jatszoterre. Szerencsejere nem lopta az idot, keszitett ebedet (kicsit csodalkoztam, nem minden esetben automatikus ez), igy mire hazaertunk csak ebedeltetni kellett es mehettek a gyerekek szunditani. Ezutan en leultem es elhuztam az idot egy kis netezessel, majd feloltoztem futocuccba es indultam. Volna. Ha Maja nem kezdett volna kohogni almaban es ettol nem ebred volna fel sirva. Rohamleptekkel vittem neki a szirupot, suttogva, settenkedve kilopoztunk a szobabol, de nem voltunk eleg ovatosak, Andrej is felebredt. Kereken delutan 3 ora volt. Mondtam Adrien-nek, hogy oh, en eppen futni keszultem menni, nezd csak, rajtam a futocipom. Nem mentem futni. 2009. ota semmit nem tornaztam.

A szaftos pletykat kitoroltem. 

1 megjegyzés: