2013. március 1., péntek

Andrej, mikozben megszallottan bongesztem az allashirdeteseket es posztolni keszultem, kiramolta a fridzsidert. Szam szerint 5 tojas esett aldozataul es 2 petit suisse, a papirba csavart isteni finom joghurt. Isteni finom, ha teszunk bele egeszsegtelen kristalycukrot, ha nem, akkor fogyokuras kinzoeszkoz. Regen teljesen kiborultam, hogy micsoda hulyeseg kristalycukrot rakni a joghurtba, ma pedig mar ez a kedvencem, jol nezunk ki. Pucolhattam a konyhat, tojas es joghurt mindenhol. Pedig Maja szoban ertesitett, hogy Adrej tojasozik, de en fittyet hanytam ra, mondtam, hogy varjatok, varjatok, anyatok nem er ra. Mennyire unhatjak mar szegeny gyerekek, hogy allandoan a net elott komorkodom. Andrej neha szo szerint elhuz, vagy odadorgoli arcat az arcomhoz, szeretget, csak jojjek mar el a nyomorult monitor elol. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése