2011. szeptember 11., vasárnap

Virus

Maja hetirendje:

- szerdan delutan hanyt.
- csutortokon semmi.
- penteken hanyt es hasmarsozott.
- szombaton almaban felkelt hanyni.
- vasarnap (azaz ma) nem hanyt, nem hasmarsozott. 

Azota engem is elkapott a hasmars. A csalad tobbi tagjait is. En most estere belazasodtam, de egy Paracetamol levitte, mar nem eg a testem, mint a csipkebokor.
A terdem szombaton kikattant. Ma voltunk korhazban, a surgossegi osztalyon. Eleg pocsekul nez ki a korhaz es a szemelyzet sem elegendo, mert eleg sokat kellett varni, holott csak 10-en varakoztak elottem. 
Erdemben nem mondtak semmit, csak annyit, hogy nincs eltorve a labam, menjek, keressek magamnak ortopedust es nezessem meg IRM-el. Itthon visszakattant a helyere a terdem, ujra ki tudtam nyujtani es ujra tudtam rajta jarni, de az egyik szoptatas kozben ujra kikattant, megint ott tartok, ahol tegnap tartottam: nem tudok a labamra allni.

Santa vagyok, lazas, hasmarsos, hova lehet meg ezt a mizeriat fokozni?  

Csak Andrej Bandim el ne kapja a betegseget! Elegge izgulok! Felhivtuk telefonon a surgossegi telefonszamot, azt mondtak szoptathatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése