2011. szeptember 23., péntek

Beborulas folytatodik

Nagyon ingerult vagyok a labam miatt. Mar azon gondolkozom, hogy keresek valami ujabb magankorhazt, ahol van MRI-t, de mi a p...bol (bocs, a tragarkodast inkabb kifutyulom) fizetjuk ki, ha az allami MRI 150 Euroba kerul (40 ezer forint korul)???? Akkor a magankorhazban mennyi lehet? Jo, az allami korhaznal visszaterit a francia OEP 100 Euro, a maradek 50-et nem. 

5. napja nem tettem ki a labamat a lakasbol. Begolyozok. Ma mar ki fogok menni, mert ennek igy rossz vege lesz. Sut a nap, jo ido van, menni kell.AF tegnap kivitte a teraszra a gaztuzhely gyujtojat (hosszukas ongyujto), mert a mi sutonkhoz az kell, hogy ne egesse le a kezemet a sima ongyujto, mert nekunk ilyen szar no budget gaztuzhelyunk van, ezert ilyen szarral kell begyujtani.Na, mire megtalaltam mar bogtem, hogy ebben a szar kis lakasban minden eltunik es mankoval es fajos labbal olyan szar keresgelni. Az agyam elszallt. Veszelyes ez a mankozas es fajos lab, mert ideges vagyok tole es tegnap is bunko voltam Majaval, amikor nem akart elhallgatni es felebresztette a testveret.  Kinlodok, hogy elaludjon, hogy legalabb -1 gyerekkel kelljen foglalkozni, erre felsikitja. Majdnem tokon szurtam magam. Nem sajnaltatni akarom magam, de ez van. Raadasul nem tudok jol fogalmazni, ebben a bejegyzesben hanyszor szerepel a szar szo? Megszamoltad? Remes. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése