2011. szeptember 29., csütörtök

A terdem, a terdem, a terdem

Szeretnem visszakapni a regi terdemet!  

Megint kiugrott, pedig mar tudtam jarni manko nelkul. Igaz, meg behajlitott terddel (fixen behajlitva), de legalabb  mar botok nelkul. 
Most este belerugtam a babakocsi napernyojebe, ami a foldon hevert a haloszobaban. De minek rugtam bele?!?! Krakk, ki is urgott a terdem. Most megint nem tudok ralepni a labamra. Csak ket mankoval tudok kozlekedni, de nem baj, hiszen holnap megyunk a sport ortoped orvoshoz. Nagyon remelem, hogy valami hasznalhato otlettel fog elorukkolni, nem a szokasos mantraval: menjen MRI-re.

Ma voltam fodrasznal, Corinne-nal. Legeslegeloszor is nala voltam, amikor elkezdtem franciaorsagi napjaimat. Aztan jartam mas fodrasznal is, de vegul ugy dontottem, hogy Corinne a legjobb. Nem csinal extra erdekes frizurakat, de igy legalabb nem sirva jovok ki a fodraszatbol. A fonoke, azaz a szalon tulajdonosa vagta le ugy a hajamat egyszer, hogy tenyleg picsogtam. Nagyon, de nagyon levagta a hajamat. A dundi fejemet sikerult dundibbra formalnia. Ugy neztem ki, mint egy jo kover trappista sajt, vagy a telihold.  Brrr! A frizura eredeti volt, mint David Bowie haja, de hozzam az nem illett.
A mai hajam jo lett.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése