2011. szeptember 24., szombat

A kengyel

SIRVAFAKADOK!

Ezt a forumra irtam, csak bemasolom ide is, elorebocsatom, hogy 2 hete kinlodok a terdemmel, nem tudok jarni:



1)
Meghozta Adrien a kengyelt a labamra, hat basszakmeg, ez egy labat egyenesen rogzito szar! En nem tudom kiegyenesiteni a jobb labamat, a kurvaannyukat, ket orvos is latott, mindkettonek elmondtam, hogy nem tudom kiegyenesiteni, erre olyat ir fel, amit nem tudok viselni. 110 Euro (OK, ebbol 40 Euro egyeb gyogyszer), allitolag visszateriti az OEP, de most foloslegesen adtunk ki ra penzt. Tokom tele. De en nem tudtam, hogy ez ilyen szar. Fel sem tudom rakni, teljesen folosleges probalkozni. Nevetseges, komolyan mondom, nevetseges. Es megint hetvege van, amikor nem lehet intezkedni.



2)
Ugy tudok jarni, mint aki beszart. Bocs, ha tragar. A bal labam jol mukodik, a jobb nem. Be van hajlitva, ezert  feloldalasan, mint aki csipoficamos es megrovidult labu egyszerre. Nagyon bena. Neha itt-ott felejtem a mankot a lakasban, akkor jarok ilyen hulye ritmussal, kozben sziszegek, mert faj es fosok, hogy egy rossz lepes es jobban kiugrik a terdem.

De most komolyan, ket ilyen elbaszott orvost, hogy elmagyarozom, hogy nem tudom kiegyenesiteni, sot meg el is mutogatom, biztos, ami biztos, erre biztatnak, hogy hordjam az egyenesen tarto kengyelt (en nem tudtam, hogy ilyet irt fel, csak annyit lattam a recepten, hogy "zimmer kengyel", slussz, johiszemuen kivaltottuk a gyogyszertarbol, orvos irta fel, csak tudja mirol dumal).

En azt mondom, hogy amikor a sibalesetem volt, nem csinalt az ortopedus MRI-s vizsgalatot, hanem csak megallapitotta, hogy OK, ezt  a terdet nem lehet kiegyenesiteni es felirt egy olyan kengyelt, amit behajlitva kellett hordani es minden heten allitott rajta egy par fokot, hogy szepen lassan ki tudjam egyenesiteni a terdemet. MRI nelkul. Szoval most egy pont a magyar egeszsegugynek.



3) Brigi, otthon nekem van ilyen alltihatos kengyelem. A doki allitott rajta, nem en. Ez meg 2007-ben volt (korulbelul, mert nem emlekszem kristalytisztan).

De ezek hulyek, mert az a lenyeg, hogy nem tudom kiegyenesiteni a labamat. Azt, hogy mivel van problema a terdemben, azt nem tudni egyelore, mert szakember nem nezte meg.

Eloszor a surgossegin voltam, ott altalanos orvos latott, o irta fel ezt az egyenesben tarto kengyelt. O megnezte a labamat, latta, hogy mi a problema. Elkuldott rontgenre, megallapitotta, hogy nincs eltorve a labam.

Aztan elmentem az ortopedushoz, aki meg sem nezte a terdemet. CSak az iroasztala mogul kioktatott, aztan szepen viszontlatasra intett.

Ez volt az arrogans doktor, a nagykepu. Ot azert valasztottam ki magamnak, mert azon a maganklinikan dolgozik, ahol Andrej szuletett, ott mindenkivel meg voltam elegedve, biztos voltam benne, hogy jo orvoshoz kerulok. Masnap mentem kontrollra a nogyogyaszhoz, meseltem neki az esetet a terdemmel es azt is, hogy melyik dokinal voltam es o mondta, hogy jo valasztas, mert nagyon jo orvos. Nem akartam bekopni, hogy lehet, hogy jo orvos, viszont nagyon magas lorol beszel, persze biztos okkal, csak nem ertem, hogy akkor legalabb miert nem vetett egy pillantast a terdem kalacsara?

Bzitositalak, hogy elmondtam es elmutogattam, hogy nem-tu-dom-ki-e-gye-ne-si-te-ni-a-ter-dem. Meg le is irtam magamnak egy papirra puskanak, mert nem sok kulonbseg van a "droit" (jobb es jog) es a "droites" (egyenes) kozott meg kiejtesben sem, neha osszekeverem ezeket, ezert leirtam. Szoval en biztosra mentem.

Beszaras, beszaras, beszaras!

Persze en nem vagyok orvos, tehat lehet, hogy ezt igy kell csinalni, ahogy ok gondoljak es en csak itt fikazok meg kopkodok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése