2011. szeptember 5., hétfő

A gyogyszertaram

Majdnem elalelok a meghatottsagtol.

Kenytelen voltam elfutni a posta melletti gyogyszertarba, mert kijott a szamon egy herpesz. Nem tudom mit ehettem, de kijott. Lehet a faradtsagtol, a stressztol is, allitolag.

A gyogyszertarban nem a kedvenc gyogyszereszemhez kerultem, a lengyel nohoz, hanem egy masikhoz, aki ugy kezelesbe vett, mint egy orvos. Azota is szedelgek a kedvessegetol. Megnezte alaposan a herpeszemet, hogy kijott-e mar, vagy meg csirajaban kapjuk el, de sajnos meg kellett allapitania, hogy ez bizony keso banat, kint van. 
Adott ra egy fertotlenitot, egy kremet es egy hamositot, valamint egy negyedik termeket is, ha legkozelebb ereznem, hogy szur, akkor azzal gyorsan lefertotlenitem es nem fog kijonni. Igy negy termeket ram tudott sozni, de nem bantam, mert annyira hitelesen magyarazta el, hogy mi, miert szukseges, hogy fel sem merult bennem, hogy ne vegyem meg. 
Elmondta, hogy a fertotlenitot nem szabad tunkolni, hanem egyszer ra kell helyezni es kesz.
A kremet rakjam az ujjamra, amit elozoleg lefertotlenitettem es jo vastagon kenjem be, aztan csereljek ujjat es ismeteljem meg. Csak ne hasznaljam ugyanazt az ujjat, mert a herpeszvirus nagyon szeret elterjedni.
A hamositot azert ajanlotta, mert az egy szuper krem es nagyon hatekonyan mukodik.

Adott ajandekba egy fertotlenito folyadekot, hogy mindig legyen nalam es fertotelnitsem a kezem esz nelkul, megszamlalhatatlanszor.
A gyerekeknek legalabb 10 napit ne adjak puszit.
Ne nyaldossam es ne harapdaljam a szamat, ne nyuljak kezzel a szamhoz. Neha a szeme lattara megnyaltam, mert ki van szaradva, jol le is porkolt, hogy TILOS! 

Nem tudom mi utott a franciakba, de egyre kedvesebbek velem. Komolyan nem ertem. Amikor ide kerultem nagyon hidegnek ereztem oket, szivem szerint hazamenekultem volna. Az is igaz, hogy ez a gyogszertar volt az elso hely, ahol velem kedvesek voltak es ma sem kellett csalodnom bennuk.

A gyogszereszno ketszer is megkerdezte, hogy mikor nem dolgozom.
Megnezte Andrejt a babakocsiban, gratulalt, bokolt, elmeselte, hogy neki ket fia van, az egyik 6 honapos, a masik 20 honapos. En egyre jobban kezdem szegyellni magam, hogy itthon meresztem a valagam.

Ma meg voltunk a PMI-ben is, ez a vedonoi kozpont. Andrejt megyunk merni, mert itt nincs babamerlegunk, de nem is kell, mert szo szerint latni, hogy hizik. Az ujjain latom.
Egy olyan kedves vedonot fogtam ki, hogy megint majdnem bogtem a meghatottsagtol.
Ez a vedono is megkerdezte, hogy dolgozom-e. Hm, 3 heteske a kisbabam. Most akkor tenyleg mar reg meloznom kellene?
Andrej 3940 gramm, jol gyarapszik a sulya, elegedett vagyok vele es a tejtermelesemmel is.


Nem akarom ezt a posztot elrontani, de most jut eszembe, hogy tegnap voltak itt kisebbik sogornomek. Sogornom a pasasaval. Kaptunk toluk ajandekot. Maja nem kapott a szuletesekor semmit ettol a sogornomtol, de nem baj, nem azert irom, mert elvartam volna. Amit most kaptunk: 40 Euro egy csekkre rafirkantva. En speciel jobban szeretem a tok folosleges cuccokat a penzajandeknal. 
Anyostol is kaptunk ajandekot, 200 Eurot.
A szuleimtol 1000 Eurot kaptunk, abbol van a szaritogep es az uj porszivo is, valamint egy havi lakber. A szuleimre termeszetesen nem haragszom a penz miatt, de toluk ajandekot is kaptunk mindig, most egy csomo helyes kis ruhacskat.
Anyosom egeszen sokszor latta mar az unokajat. A korhazban ketszer is, Andrej masodik napos koraban, majd a szulinapomon, amire nem kaptam semmit, majd Adrien szulipanjan es tegnap. Ez igy osszesen 4 alkalom a 3 het alatt, nem is rossz atlag. Tegnap kaptam anyostol egy orchideat, nem mondta milyen alkalomra. Talan a szulinapomra? Talan engesztelesul, hogy szinte egesz vasarnapra lenyulta az uramat? Nem derult ki, de az orchidea szepen mutat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése