2014. február 7., péntek

Ő tudja

A gyerekek imádnak fotókat nézegetni, pláne ha önmaguk a főszereplők. 

Este, mese után, fotókat akartak nézegetni, hát rendben, nézegessünk, gondoltam. A Dédi fotójához értünk, megörültek neki. A villamosos képet Maja megkérdezte, hol készült. Budapesten, válaszoltam (2-es villamos, festői környezetben). A következő képet magától értetődően magyaráztam neki, gondoltam ezek szerint érdekli mi van a háttérben. Ez itt az Erzsébet híd, a Szabadság szobor, a Gellért-hegy... Meséltem neki. Mire Maja leintett: "igen, tudom!". Büdös kölyök, hát honnan tudnád, tojáshéj a fenekeden, eddig le sem bagóztad Budapest nevezetességeit! Gondoltam magamban, de csak pislogtam meglepetésemben. Na nem azért, mert úgy hiszem tisztában van vele, hanem a határozottságán. Korai előkamaszkor? :D

Nem. Nem photoshop. Valóban 82 éves és valóban ilyen színű a haja.
Nem trükk.
A fotó publikálását engedélyezte. 





4 megjegyzés:

  1. A frizura is es az eletkor is elkepeszto! :)

    VálaszTörlés
  2. Egyszeruen nem hajlando lemondani a porgos eleterol, ezert minden hetvegen bulizni jar. Vacsora a baratokkal (volt, hogy engem kert meg, rittyentsek neki egy gulyaslevest), tancolni, moziba, szunhazba. Arrol mar sikerult ledumalni ot, hogy ne utazgasson repulovel, mert rendszeresen napokig rosszul van tole. Befizetett egy kubai utra tavaly (ha jol emlekszem) es ra kellett piritani, hogy sehova!

    VálaszTörlés
  3. Annyira szuper, nagyon birom az ilyen embereket! Add at neki hodolatomat :)

    VálaszTörlés