2014. február 17., hétfő

Első troll

Tegnap kaptam egy szofisztikált kritikát:

- mit kell minden szart bemasolni? Ez meg szarabb mint a spenotos dolgaid.

A spenótos blog bejegyzéseit megosztjuk a Facebook két francia érdekeltségű csoportjában. Általában én. Így alakult ki a csapatban. Régen K. osztotta meg, de ő kivált a csapatból, így rám maradt a feladat. Erre ma kaptam egy ilyen finom megjegyzést. Az írója gondolom nem olvasta a komoly hangvételű témákat, nevezetesen Edi történetét, de nyilván a többit sem. Akkor nem szarozott volna le, gondolom. Bár ki tudja? Aki a Való Világ egyik szereplőjének bejegyzését osztotta meg, ami Tóth Gabi bugyivillantásáról szól, kitelik.

A lány a kezére neccharisnyát húzott, ilyen a profilfotója. Franc tudja, de én ehhez prűd vagyok. Mondjuk érettségi vizsgája elvileg van. Igaz Livitől megtanultam, messziről jött ember azt hantázik, amit akar.

Még soha nem találkoztam trollal, csak olvasgattam róluk, főleg Mollynál. Nem is értettem, miért van sok bejegyzésébe  kiakadva rajtuk, de most már értem. 

Okos voltam, nem etettem meg (Do not feed the trolls), Kata viszont jól leteremtette. "Ki vagy te, hogy így beszólj?". Mára neccharisnyalelkű törölte a hozzászólását és önmagát is (a csoportból). 

Szívem szerint visszaszóltam volna neki, de már megtanultam a leckét, vitába szállni ilyen emberekkel fölösleges, úgyis csak elbeszélnénk egymás mellett, ő nem értene engem, én őt, ráadásul engem idegesítenek a féleszű lotyók. Jó, jó, hát én is ítélkezem. Most. Ha nem piszkált volna, még azt is mondhatnám rá, hogy milyen helyes a pofija. 



4 megjegyzés:

  1. De ezt mire írta a csaj?

    Én sem találkoztam még trollal (csak néhány agresszív kommentelővel) de én is úgy gondolom, hogy minek rájuk válaszolni? Kit érdekel, h mit gondol egy hisztipók, háddenem??

    VálaszTörlés
  2. Az úúúgy van, hogy Livi bloggertárs elkiabálja magát, ha talál egy érdekességet (ezt nééézd!), de mivel ő négy gyereket nevel és ezek közül egy csecsemő, így én fordítom le ezeket a "quickyket", felrakom a spenót fb oldalára, megosztom két fb csoportban, és ezzel kész is (van olyan, amit a blogba fel sem teszünk, csak a fb-ra). Na erre írta a troll, hogy szar, de a többi spenótos bejegyzés is szar. Pontosan ezzel a szóval: szar.

    Aha, mindenki azt mondta, ne vegyem fel a kesztyűt vele.

    Azóta már nincs a csoportban.

    VálaszTörlés
  3. Nem láttam ezt a beszólást, különben én reagáltam volna rá, de sajnos a temérdek tennivalóm mellett van, hogy napokig be sem tudom kapcsolni a gépet. Mire felkeveredtem az internetre, eltűnt a komment és a csaj is. Oké, könnyű mondani, hogy nem kell vele foglalkozni (én sem tudom megállni...), de tényleg nem!

    VálaszTörlés
  4. Gilda!

    Megtudtam, hogy Tundi torolte a csajt. Tundi nem sz@rozik, aki kotozkodik, megy a levesbe.
    Raadasul igazabol nem is Fr.o-ban el a csaj, csak keszult kikoltozni a legios baratjahoz.

    VálaszTörlés