2014. február 23., vasárnap

Némaliba

Úgy látszik, ha az ember öt hónapon keresztül alig beszél, akkor a hangszálai elsatnyulhatnak. Pont úgy, mint amikor kitört a térdem és amíg nem javították meg, nem használhattam a jobb lábamat. Egy hónap múlva lötyögött az "izom" a combomon. 

 Ma öt órán keresztül beszélgettem és alig maradt hangom. Nemcsak én dumáltam, hanem mindenki és még így is érzem, hogy megerőltettem a hangszálaimat.

Ezek szerint a napi öt perc beszélgetés az idős hölgyekkel és a szír lánnyal nem elég. A gyerekekkel persze, hogy beszélgetek, de az mégsem ilyen folyamatos társalgás és ezek szerint nem is szoktam kiabálni sem (az esti "azonnal tegyetek rendet" nem túl hangszálgyapáló).

Ezen felül kötőhártya-gyulladásom van és Majának is. Azért jöttünk haza, hogy kisbabát látogassunk, de így nem lehet. Szerencsére a szemcsepp elég hatékony.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése