2014. február 25., kedd

Labdajáték

Tamkotól kaptam a labdát, amit majd tovább kell passzolnom, ha kész vagyok és ki tudtam préselni magamból 7 tetszőleges elmesélést, mindez, ha van kedvem hozzá. Van.

1) Állandóan fogyókúrázom. Sikertelenül. Ha jól számolom 20 év alatt háromszor sikerült szépre fogynom, a terhességek alatt egészen normálisan néztem ki a diétáknak hála, a maradék "kúrák" említésre sem méltók. Azért mesélem el, mert gondoljatok csak bele, mennyire átszövi az életemet ez az állandóság. A gondolataim a végén mindig ott kötnek ki, hogy le-kell-fogyni. De nemcsak nekem. Képzeljétek! Egyik nagyanyám és egyik nagybácsim a halálos ágyukon is azt suttogták a fülembe, mielőtt örökre ki nem hunytak volna, hogy le kell fogynom. Végső jó tanácsnak.  
Vasárnap voltunk nagy családi ebéden, vidéki módra valami hihetetlen tételszámú kaját tálaltak fel. Amikor megláttam a mennyiséget, kiült a döbbenet a pofázmányomra és kibuggyant belőlem: lagzi lesz? 
A menü húsleves, szarvas pörkölt tésztával vagy főtt krumplival, kinek mi tetszett, aztán sült csirkecomb, rántott, csirkemell, őzgerincben sült rakott csirkemell (bacon, cs.mell, petrezselyem, tojás...), rántott gomba, rántott sajt, rizs, krumplipüré, francia saláta, görög saláta, gyümölcs szósz, kaszinó tojás, sonkatekercs volt. Nyilván kifelejtek valamit. Én mindenből ettem, de keveset (önmagamhoz is képest), de a a szokásos evési kényszer miatt muszáj volt mindent megkóstolnom. Ha annyit ettem volna, mint egy rendes magyar ember eszik, akkor én most 120 kiló lennék. Ja, a szülinapi főtortát, és a két "altortát", hatféle sütit elfelejtettem megemlíteni. Ennyi kajára 20-an voltunk.

2) Alapvetően imádok aludni, de mostanában mégis utálok, mert úgy érzem lemaradok valamiről. Ráadásul hülyeségeket álmodom, ettől fáradtan ébredek fel. Ettől még alszom, mert a nem alvástól én is kikészülök, mint mindenki.

3) Ha jól emlékszem 16 éves korom körül óta recsegtetem az ujjaimat. Nem tudok leszokni róla, de nem is törekszem rá, jól esik. Ettől még pár év múlva tuti, hogy leesnek majd maguktól az ujjaim.

4)  Tesómmal gyűjtjük Brekit, a békát. Eredeti neve Kermit. A legelsőt Barbitól kaptam, tesóm pedig kisajátította magának. Egyszer régen, amikor még Budapesten nem minden utcasarkon állt használt ruhabolt és én finnyáskodtam is a turkálóktól, a Bajcsy-Zsilinszky úton valami mégis bevonzott egy ilyen üzletbe. Elég csúnya turkáló volt, az akkori énemhez egyáltalán nem passzolt (sznobéria voltam). Nem is néztem körül, csak fel a polcra, ahol ott ült a kisbéka. Több, mint misztikus, ugye? Én nem hiszek az ilyen szitukban! Nem, nem és nem.



5)  Gyűjtöm a havazógömböket is. Van egy rakással és amíg Budapesten éltem, jól is mutattak a polcon, de manapság valami padláson hánykolódnak. Amíg Budapesten éltem, rendszeresen ajándékba is kaptam, nemcsak én vásároltam, így azért vannak érdekes helyekről származók.
Nem költöztettem magammal, mert a gyerekek eltörnék. Túl érdekesek ahhoz, hogy ne izgassa a fantáziájukat. Pláne a forgós zenebonások.

6) Azon töprengek, hogy csak el kellene költözni egy olyan helyre, ahol kaphatnék pár morzsa olasz kultúrát. Hiányzik! Persze a neten társaloghatnék olaszokkal, de elegem van a virtuális világból. Valódira éhezem. Mondjuk a budapesti vagy a párizsi kultúrintézeteknek örülnék.

7) Azon teketóriázom, hogy a Csík zenekart menjek meghallgatni vagy a gyerekeket vigyem bábszínházba. Mindkettőre menjünk? Kétséget kizáróan megint kapok fricskát apukámtól, hogy állandóan be vagyok sózva.

Most kell találnom 7 bloggert, akiknek tovább kell passzolnom a labdát. Ha van kedvetek, gyertek játszani! Ha nincs, hát nincs.

molnarilonka.blogspot.hu,

mozogazazi.blogspot.hu,

mlledesaintes.blogspot.hu,

babzsakgyar.blogspot.hu,

melcsilla.blogspot.com,

anaswardrobe.blogspot.hu

azeletgenfbenmagyarkent.blogspot.ch,


Játékszabály:
  1. Be kell linkelni azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
  2. Meg kell osztani magunkról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
  3. 7 bloggert meg kell nevezni, be kell linkelni a blogunkba.
  4. Majd értesíteni őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak. 


6 megjegyzés:

  1. Köszi, nagyon tetszett! Így ebéd előtt összefutott a számba a nyál a menü olvasvásakor... mmm... a nagymama-nagybácsi utolsó mondata hihetetlen, elképesztő. Vannak, akiknek nem áll jól a soványság, lehet h te is ilyen vagy. Sőt, idővel szerintem jobb meghízni, mint összeaszalódni.... :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyi és nagybácsi jót akartak. Nekik furcsa volt, hogy kerekedek. Meg igazuk is volt, mert én nem tudom viselni a plusz kilókat. De azt hiszem neked is igazad van, jobb így, mint hullának lenni. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia, köszi, de én már megcsináltam úgy 3 hete: http://molnarilonka.blogspot.hu/2014/02/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
  4. Lemaradtam róla??? Mikor napi százszor kattintok rád, hátha írtál? Hol áll a fejem?!? :S

    VálaszTörlés
  5. Megnéztem, ráadásul nálad is szerepelek.

    Így most egymásnak dobáltuk a lasztit. :D

    VálaszTörlés
  6. Azt hiszem, hogy én ebből kimaradok! :-) De köszi a meghívást!

    VálaszTörlés