2014. február 19., szerda

Két figura

Két érdekes figura van az oviban (szörnyű, tudom, de tényleg semmi más nem történik). Persze, szülők.

Az egyik leginkább Naomi Campbellre hasonlít, alig van eltérés a két nő között (az "én" Naomicambellem és a valódi között, értelemszerűen). Szerintem még a karakterük is hasonló, mert engem már egyszer leteremtett, Naomi meg egyszerűen csak pofozkodik. Leugatott, amikor megkérdeztem, hogy hármasban voltak-e nyaralni, vagy többedmagukkal. Harmadik alkalommal tájékoztatott, hogy három hetet nyaraltak Thaiföldön, de indulás előtt is szinte minden nap elújságolta, hogy vakációzni készülnek. Ezért gondoltam, bedobok valami kérdést, de nem sikerült túl fantáziadúsra. A többiek szemük sarkát sem rándították, le sem bagózták, hogy "Naomi" henceg, csak én szántam meg, gondoltam társalogjunk, de lebaltázott, hogy nincs nekik szükségük társaságra, hogy jól érezzék magukat, quoi. Ez a "quoi" zárszó nekem olyan faragatlannak tűnik, de nem vagyok benne biztos, csak úgy érzékelem, hogy ez kicsit kőbalta beszéd.
A lány valami eszméletlenül jól fut. Felkapja a gyerekét és szökdel, mint egy gazella. Nem bírom levenni a szemem róla, annyira könnyed és gyors. 
A szemén valami furcsa kontaktlencsét hord. Olyan a szeme, mint Michael Jackson Thriller című örökzöld videóklippjében a zombiknak. A frufruja jól takarja, ezért nem annyira ijesztő.
A minap szó szót követte és elmesélte, hogy a gyereke apja 64 éves. A csaj nem lehet több 25-nél. (A szír lány mesélte). Ezzel nincs is baj. De láttam egyszer apukát is. A fantáziámmal valami jóvágású embert képzeltem el neki, természetesen olyat, aki bűzlik a pénztől. Ehelyett egy nem mutatós, nem jól öltözött nagypapa jelent meg. Tuti, hogy ő az, mert a gyerek apának nevezte őt.
Az autójuk sem nagy kunszt, a lány sem öltözik rendkívül jól (extrém szakad, csilogókkal kirakott farmereket hord). Nem érzem azt a rohadt sok pénzt, hogy egy ilyen gyönyörű (de butácska) lány ezzel az emberrel legyen. Mi lehet az igazság? Szerelem? Na nem, ezt nem kajálom be. Talán az, hogy a lány csóró lehetett Marokkóban, itt meg ahhoz képest megfogta az isten lábát. Talán. Próbálom összerakni a puzzlet, de hiányoznak darabok. 

A másik anyuka lehet, hogy apuka. Nagyon maszkulin vonásai vannak és még külső jegyekkel rá is tesz egy lapáttal. Ő még nem is volt ovis társ anyuka, amikor találkoztunk a játszótéren és azonnal rokonszenves volt. Mert köszönt. Ennyire egyszerű engem behálózni, elég egy bonzsúr.
Akkor még 15 kilóval többet nyomott és haja is volt. Ma levágatta 2 mm hosszúra. Ő jól öltözött repper fiúnak néz ki. Van pár piercingje. Nyakban, szemöldökben. Görnyedten jár. Az oviban ő az egyik a kevés anyuka közül, aki szeret köszönni. 
Azért furcsa, mert az anyukák nagy hányada miss, ő meg nem. 


3 megjegyzés:

  1. Tok jo ez a sorozat az ovis anyukakrol!! (Es a quoi sztem is faragatlan egy picit)

    VálaszTörlés
  2. nekem is tetszik. a leírás is :)

    VálaszTörlés
  3. István a király hozott, Csigusz! :)

    Köszi lányok! Akkor majd még fogok ilyeneket irni (hosszú i, de töktele, ahány computer, annyiféle klaviatúra).
    Olyan vagyok, mint nagyanyám, ő álllllandóan mindenkit kikritizált. Egyetlen egy embert nem: II. Erzsébet királynőt. Ő volt az etalon számára. :)

    Französischschlüssel

    VálaszTörlés