2013. június 5., szerda

 Epres, sargadinnyes suti. Lehetett volna meg bananos, almas, talan meg egy szem kiwi is van itthon, akar az is lehetett volna. 

Egyutt sutottuk a gyerekekkel, ki a tojast torte, ki a lisztet szamolta. :D
A francia-magyar forumon felrakta Tolmacs Eva a suti fotojat es onnantol fogva, mint a futotuz, mindenki megsutotte a sajatjat. Egy bolond szazat csinal, en sem maradtam ki a korbol. :D 
Andrej kiette belole az epret, a tobbit koszoni, nem keri. :D (Kicsit sokat smilyezok.)
Allandoan sutok valamit, teljesen ugy nez ki, mintha egy peldas hazitunder lennek, holott... csak a sulyom novekszik, de ki mondta, hogy ebbol nekem ennem kell? 




Recept:

3 szem tojas
14 kanal cukor
14 kanal olaj
14 kanal tej
24 kanal liszt
1 csomag sutopor

Pofon egyszeruen osszekeverjuk az alkotoelepeket, rarakunk tetszoleges gyumolcsot es be a 180 fokos sutobe. 

5 megjegyzés:

  1. Szóval tovább fórumozol? :))

    Nagyon jól hangik, lehet h én is kipróbálom! Könnyen lehet vágni?Mostanában én az eper-rebarbara sütikre kattantam rá, majd azt teszek bele.

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon konnyen lehet vagni. Raadasul a mennyisegekkel teljesen elcsusztunk, csak 9 kanal cukor, csak 10 kanal olaj, de megis jo lett.

    En megszalott forumozo vagyok, de csak fix forumokat latogatok, akikkel mar szemelyesen is ismerjuk egymast.

    VálaszTörlés
  3. Azt el is felejtettem megirni, hogy a mennyisegektol teljesen eltertem. Mar a 14 kanal cukortol is dilemmaba kerultem, a 14 kanal olaj fokozta a bizonytalansagomat. Mindenbol joval kevesebbet raktunk bele, megis tokeletes suti lett.

    VálaszTörlés
  4. Képzeld, megcsinaltam, de nem sikerult! Mondjuk most latom, hogy 24 kanal lisztet irtal, én 14-re emlékeztem... de a baj sztem az volt, hogy az eper levet eresztett és az tocsogott az aljan, meg h nem sutottem elég sokaig.

    VálaszTörlés
  5. A sutes hazardjatek. :D

    Nekem a Nutellas fagyim lett ehetetlenul edes. Mi, akik nagyon edesszajuak vagyunk, alig tudjuk megenni, pedig egy kristalyszem cukor sem kerult bele.

    VálaszTörlés