2013. június 17., hétfő

Az elso bizonyitvany

Maja megkapta elete elso bizonyitvanyat. Atlephet a kovetkezo osztalyba (ovoda kozepso csoportjaba).

Ereztem a gumot a torkomban es a mellkasom bordai alatt a szetrobbano erzest pont ugy, mint amikor eloszor kezbe vehettem ot a korhazban, az elso szulinapjan, az elso onallo anyak napi ajandekanal.

Igazabol az ugy volt, hogy szombaton keso este szuletett meg csaszarmetszessel es az intenziv osztalyrol csak reggel mehettunk le apjaval meglatogatni ot es belolem kitort a zokogas, de akkora zokogas, hogy nem birtam fogni a polyas Majat, at kellett adnom apjanak, hogy le ne ejtsem. Piszkosul fajt a muteti vagas a zokogastol es csuklottam ossze. (Franciaorszagban fajdalomcsillapitot adtak, annyira nem fajt, hogy meg sem kottyant. Allati, hogy a megszult nok allandoan elo tudjak venni a szulesuket, barmilyen tema van folyamatban, eszmeletlen.)

A elso szulinapjan visszafogtam magam, mert nagyon sok vendeg jott el megunnepelni ot, de lenyegeben egesz nap picsogasra allt a szam szele es majd kiugrott a gomboc a torkombol. Azert reggel titokban picsogtam egyet.

Ugy nezem, ezek a nagy merfoldkovek mind megrikatnak. :D

4 megjegyzés:

  1. Ez annyira szép! Nekem teljesen érthető hogy ezek a helyzetek megríkatnak, szerintem engem is meg fognak. Az utóbbi néhány évben én is sírtam néhányszor boldogságomban, és elképesztő érzés - egy gyerek meg gondolom még erősebben előhozhatja belőled. (Egyelőre) csak elképzelni tudom.

    VálaszTörlés
  2. Bijou, koszi! Remelem, hogy jovore te is ott fogsz allni a csecsemod folott es picsogsz, hogy milyen bajosan alszik.

    VálaszTörlés
  3. :D régen nem értetem a szüleimet, pláne a nagyikat......
    Még jó hogy sírunk!!!! asszem csak mi tudjuk, min mentünk keresztül, igaz Adrikám? Kívülről sokkal egyszerűbbek a történeteink, de azért jó ez így!
    Megnéztünk pár videót a napokban a gyerekekről, 1-2 éves korukból. Akkor piszok nehéz volt, utólag meg cuki, vidám, csilli-villi.

    Ölellek-puszillak!

    VálaszTörlés
  4. Hát ha ez megnyugtat, én már első mondatodnál elbőgtem magam...annyira bírom, hogy nem írsz nyálasan, és mégis bőgök rajta. :-DD
    Andrej is egy kis csoda, mint midnen gyerek, de azért vhogy Maja a előtörténeted miatt jobban megríkat...
    bizonyítvány....máris!!! Nahát, mik vannak...:-))

    VálaszTörlés