2013. június 19., szerda

Marvanysuti

Azota is veszem a faradtsagot es inkabb en sutok, mint gyari sutit vegyunk, ami tele van tilossal. Jo, persze veszunk is, mert az ovi ele ciki hazi szalvetaba csomagolt hazi sutit vinni. Semelyik szulonel nem latok hazi sutit, csak keszen vettet, elore csomagoltat, igy haladok en is a birkanyajjal. Veszem es viszem a szart a gyerekeimnek. Borzalom. 

Tolmacs Eva recepjet ujragondoltam (ez is divatos szo mostanaban, nem? Mint egy fiatal ovonore azt mondani, hogy junior :D) es tettem bele holland kakaot. Jo lett. A cukor keves benne, de legalabb nem vakulunk meg a diabetesztol, mint a Nutellas fagyimnal. 



Recept:

3 szem tojas 
14 kanal cukor (en csak 8-at tettem bele)
14 kanal olaj (8-at)
14 kanal tej (5-6-7?)
24 kanal liszt (12-13 kanallal)
1 csomag sutopor
A teszta felet beleontottem a sutopapirral kibelelt tepsibe, a maradek reszbe elkevertem egy kanal holland kakaot es ezt a masszat raraktam az also, sarga retegre es hanyagul osszekevertem.

Sutoben 180 fokon szepre sutottem, tuproba elengedhetetlen.  


2 megjegyzés:

  1. Felnőnek valahogy azok a kis franciák is chipsen meg petit LU-n! :)) Persze házi sütinél nnincs jobb, az már igaz (főleg ha valakinek ilyenre sikerül... nem mint nekem..)

    VálaszTörlés
  2. Hat ez az! En meg nem akarom, hogy a gyerekem kirekesztett legyen, mert nem kap chipset. :D Plane kozos piknik alkalmaval. ;)

    VálaszTörlés