2013. június 2., vasárnap

Ilyet csak a hulye ir le a blogjaban, de mivel ez mar-mar egy naplo, igy en most papirra vetem.

Delutan a pontaillac-i plazson voltunk, mind a negyen. Ez egy hatalmas obol, teli dagalybol megmaradt pocsolyakkal. Van beloluk kicsi es nagy is, amik megfelelnek akar egy gyerekmedencenek is. Jok is, mert melegebb bennuk a viz, mint az gigapocsolyaban, amit oceannak neveznek. Raadasul kristaly tiszta bennuk a viz.
A gyereket beoltoztettuk furdoruhaba. Andrejrol meg a pelenkat is levettuk es rahuztuk a csupasz fenekere a  vadiuj furdogatyajat. Elmondhatatlanul cuki volt benne. Rohangaltak, bemereszkedtek a tengerbe, de szerencsere csak az apjukkal es csak terdig. Piszok hideg a viz, en bokaig sem vallakoztam. 
Andrej ugy felporgott, hogy hiaba minden intelem, bagozott rank es belement egyedul egy nagyobb pocsolyaba es elesett. Hiaba kiabaltunk neki, hogy lassan fusson. Elesett es elmerult, pontosabban a feje a viz ala kerult. Szerencsere Adrien negy lepessel mogotte volt, igy szinte azonnal ki tudta kapni a vizbol, mikozben en teljesen leblokkoltam es csak annyit kiabaltam, hogy gyorsan, gyorsan. Nagyon sok idonek tunt ez az "azonnal". Zsibogott a fejem, megforudult a vilag velem. Teljesen tehetetlen voltam. Szerencsere nem tortent semmi, de basszuskulcs, mi van, ha beszivja a vizet, ha a tudejere megy? En ugy megijedtem, hogy az "azonnal" alatt leportogg elottem, hogy szivmasszazst kell alkalmaznunk, futni telefonert, hogy hivjuk a mentoket, riadalmat kelteni. Hala a felsobb eronek, hogy nem tortent baj.
Andrejnek derekaig erhetett a viz, Majanak fenekig, de hat akkor is, tudjuk, hogy egy kanal viz is eleg a fulladashoz. Andrej is megijedt, de nem annyira, hogy utana ne lehetett volna visszacsabitani a vizbe, hogy kesobb ne panikoljon, ha vizet lat. 

Nagyon vigyazzon mindenki mindenkire, de foleg a gyerekekre (ha mar mi ilyen felelotlen szarszulok vagyunk)!


3 megjegyzés:

  1. :D így tanulja meg a gyerök, hogy szót fogadjon, és ne fusson kétezerrel ha anya mondja, hogy veszélyes...:D
    Persze! Majd ha fagy! Szerintem a kisfiúk IMÁDJÁK az ilyen szitukat! alig várják, hogy megint egy kis bajba keveredjenek, mert az nagyon jó móka. Különben szerintem Andrej érzi, hogy ott vagytok fél méterre, és akkor meg pláne bátor! Szupik a képek az újabb bejegyzéseidnél! A rákok ehetők a plázson? Össze lehetne őket fogdosni?
    Puszi!!!

    VálaszTörlés
  2. Katus, igen, majd ha fagy, akkor fog o szot fogadni , amikor fel van porogve. A plazson mindig tulporognek. Talan attol, hogy ott az az oriai terulet, amit nekik be kell habzsolniuk?

    Nem tudom, hogy ezek a rakok ehetok-e, de a piacon szinte ugyanilyeneket lehet kapni, de olyan sokfele van, hogy en nem mernem csak ugy hazavinni es megfozni. A homart raadasul tudtommal elve kell a forro vizbe rakni, szegenyt.

    VálaszTörlés
  3. Hát azon a gyönyörű parton én is kényszert éreznék a rohangálásra! csak kerülgetni kéne a rákokat.én nem mernék a közelükbe sem menni, nemhogy megenni őket.....de oltári viccesek, így képről!
    Báti tutira meg akarná enni őket.

    VálaszTörlés