2013. június 8., szombat

Maja a multheti fotozas utan ma mar kikototte, hogy ne fotozzak. Csokkentettem a mennyiseget, ennyit tehettem. Megszallottan fotozok, ettol a kornyezetem kiutest kap. Azert fejlodokepes vagyok, mert a delutani legeleszes alkalmaval nem vittem fenykepezot, de sajnaltam, mert estere oriasit nott a tenger, megerte volna lefotozni. Tegnap pedig eloadas volt a plazson es azt sem tudtam lefotozni, mert nem vittem magammal a fenykepezot. Utalom mindig cipelni magammal, mert tul nagy a kicsi pedig osdi, nem jo kepeket csinal a nagy fenykepezohoz kepest. Kellene egy atmeneti fenykepezogep: kicsi es rendkivul okos, mert en pocsek fotos vagyok, a jo kepek teljesen veletlenul keszulnek, nem azert, mert ertenek hozza.

A tegnapi eloadason a szomszed varosok ovodai leptek fel. Az elso csoport Tarantellara tancolt nem tarantellat. :)
Volt indian tanc es elfogott a nosztalgia, mert kistesomek is pont ugyanerre a szamra tancoltak 1986-ban az ovijukban.
A Grande Conche (a varos kozepen a nagyon nagy tengerpart, homokkal) tolunk negy perc setara van, egesz heten hallottam az ablakbol, hogy szol a zene, de nem mentunk ki megnezni. Ma mar banom, mert minden este eloadas volt, hat jol lemaradtunk mindrol, kivetel a tegnapi, amit viszont nem tudtunk vegig nezni, mert Andrej nem birta a hangos zenet, ideges lett tole.
Izelitohoz klikk, bar nem egetrengetoen izgalmas. (Ez nem a penteki, amit mi lattunk.)

Ma este is talalkoztunk Aliciaval, a magyarul beszelo orosz novel. Ez mar a harmadik teljesen veletlen talalkozasunk. 

Dagalykor egeszen a kofal nedves szakaszaig feljon es felcsap a viz

Vegre egy spontan foto :)

Maja beleesett a fel fenekevel a vizbe, ezert van bugyiban
(legalabb ma adtam ra :D )
A legjobb jatek a kavicsozas
A legjobb jatek a kagylogyujtes
(Az igenytelen koromlakkot holnap lemossuk :D)

Andrejt is fotozom

A konyhaablakbol fotoztam az egszaladast.
Marha nehez dolog esot fotozni, de lehet, hogy csak gyakorolni kellene.

Ekkora esoben nem lehet kimenni, hat osszedobtunk egy Nutellas fagyit
(tul edes, szinte ehetetlen)

Egy Nutellas tortat is keszitettunk, mert sokaig esett az eso.
Uzsonnanak, vagy reggelinek pont jo lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése