2012. október 3., szerda

3.


Amikor felebredt, atadtam neki az elso ajandekot, a Barbapapas esernyot. Nagyon orult neki.
Aztan a eggelinel dedi atadta neki a Barbapapas rollert. Nagyon orult neki. Ma mar azzal mentunk a konyvtarba, mert van am Majanak konyvtari berlete, sajatja es hetente egyszer megyunk es kiveszunk 6 konyvet neki. 
Aztan az apja atadta neki a Barbapapas interaktiv jatekot. Azert ajandekoztunk kulon, mert en nem birtam ki, hogy ne adjam oda reggel az en altalam kitalalt esernyot :D es meg elt bennem a tavalyi tuske, amikor is a torott labammal nem tudtam elmenni ajandekot venni neki, hanem az apja ment el anyossal, engem kihagyva a bulibol. Ertitek! ;)
Aztan meg delelott elmentunk a konyvtarba es a jatszoterre is egy kicsit, de eleredt az eso, igy hazajottunk. Pipa vagyok, mert aposnal felejtettem a babakocsi esovedojet, meg jo, hogy nem szakadt, csak szemerkelt, szegeny Andrej! 
Na, a roller kereke kiesett, mert nem jol huztam meg egy csavart, grrrr! Vehetunk csavart. Cipelhettem hazafele a rollert, aztan Majat is a nyakamban, mikozben toltam Andrejt a babakocsiban. Jol nezhettem ki, mint egy malhas szamar, vagy egy feldiszitett karacsonyfa. Ja, egyebkent nagyon ugyesen rollerezik, azt hittem folosleges ajandek lesz, de ugy vagyodott ra, amikor latta a rollerezo gyerekeket. Ugyes Maja!
Itthon megebedeltettuk a gyerekeket es elvittem oket sziesztazni.
Aztan atadtuk kozosen az apjaval a Barbapapas dominot, ki is probaltuk. Maja tud dominozni, vilagszenzacioooo! Erti, tud jatszani es az elso jatszmat meg is nyerte, bunda nelkul.
Vegul jott anyosom es sogornom, toluk is kapott ajandekot es NEM Barbapapasat, hanem egy babakocsit babaval (anyostol) es doktoros szettet, macskas tanyert, macskas poharat (sogornomtol). 
Vegul meggyujtottuk a gyertyakat a tortajan, elenekeltuk a boldog szulinapot, tapsoltunk, fotoztunk, megettuk a tortat. Elotte, amikor meg aludtak, en varialtam at a sima epres tortat Barbapapas tortara :D.

Az esernyovel es a babakocsival ment aludni. :D

Reggel sirtam, mint a zaporeso. Az elso szulinapjanal  is sirtam, a masodiknal is, ugy nez ki, hogy Maja szulinapjain mindig bognom kell majd. :)

Andrejnel nem voltam ennyire picsogos. 

Meseltem mar, hogy amikor Majat eloszor a kezembe vettem, ugy kitort belolem (belolem, a vasmacskabol) a zokogas, hogy at kellett adnom apjanak, mert nem birtam tartani? Feltem, hogy kiejtem a kezembol. :D Ma is emlekszem ra, szombaton ejjel szuletett, vasarnap volt, mikor lemehettunk hozza az ujszulott osztalyra megtekinteni az utodunkat, kezembe adtak a polyas Majat es mar bogtem is, megallithatatlanul. Az emberek meg csak lestek, hat ennek meg mi baja? :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése