2012. október 21., vasárnap

Babszinhaz es makos suti

Mai napi egyenleg: delutan voltunk babszinhazban es megcsinaltam elso makos sutimet.

A babszinhazat kicsit tulzas szinhaznak nevezni, mert az eloadas egy satorban zajlott, a "szinpad" is eleg utott-kopott volt, de nem ez a lenyeg, hanem az, hogy a gyerekek nagyon elveztek a musort, kiabaltak, ha jott a krokodil, torkaszakadtabol tiltakoztak, amikor Hook kapitany azt allitotta, hogy o jo ember. :)

A suti isteni lett, mintha egy karacsonyi bejglit ettem volna. A netrol talalomra valsztottam egy receptet a toltekekhez es allati jol sikerult. A foton latszik, hogy Maja tilosban jar, kes van a kezeben, teszed le!, kialtottam (jobb oldalon a kes hegye latszik).
A mak kozott almareszelek latszik, nem szalonnadarabkak. :D








2 megjegyzés:

  1. A képen egész jónak néz ki az a bábszínház! :)Milyen szép ez a két kis csibehús! Látszik rajtuk, hogy tökéletesen rendben van nekik ez a mese, a körítéssel együtt.
    És ez a süti! Állati jól néz ki! Én úgy imádom a mákot, hogy képes vagyok a natúr darált mákból nagykanállal enni, mert úgy meg bírom kívánni, hogy az borzalom.
    Nem teszed közkinccsé a recepted????? :)

    VálaszTörlés
  2. Tudod mi jutott eszembe?
    Hát a Vitéz Lájszló :)
    Hasonló a fílingje.....gondolom.

    VálaszTörlés