2012. október 8., hétfő

Cake

Az ugy tortent, hogy volt egy kocka eleszto a hutoben, nem akartam, hogy pocsekba menjen, hat elsutottem csokis cake-nek. 

Felvertem 5 tojas feherjet habba.
De elotte az elesztot megkelesztettem cukros tejben.
Egy harmadik talban osszekevertem lisztet, tojas sargajat, cukrot, vajat, a felfuttatott elesztot.
Vegul oooovatosan belekevertem a tojasfeherjet, beleszortam az elozoleg felaprozott fekete csokit.
Beleontottem az egeszet egy kivajazott, kilisztezett cake sutobe, vagy mi a csudaba, sutottem 40 percig, de tovabb kellett volna, meg is irta az eredeti recept, de en beleszurtam a kest, ugy tunt, hogy mar megsult, de megsem, ici-picit szalonnas maradt, holott szalonnat nem is raktam bele. :D Mindezek ellenere elfogyott meg aznap este. 






1 megjegyzés:

  1. ez a szalonnás poén..:-DDDDD fáradt voltál már? :-))) én most az vagyok, úgyhogy nagyon röhögtem rajta...:-)))
    amúgy jól néz ki...:-))hm.

    VálaszTörlés