2012. október 17., szerda

Foleg cukkinis quiche

Menthetetlenul szeretem a quiche-t. Most a cukkiniset, ezelott a porehagymasat, de johet a sima quiche lorraine is.

Az uram nem rajong erte, unja. 

Noemi letojasrantottazta, szerinte tul szimpla.

A gyerekeim szeretik, en orulok.

Recept:

- egy hagymat felvagtam aprora, felraktam parolni egy serpenyobe
- egy cukkinit megpucoltam, julien-re vagtam (kis palcikakra... errol eszembe jut Adrien legszeretettebb testvere, ot is Julien-nek hivjak... "megwoodoobabuztam" volna?), felraktam parolni a hagymahoz, pici sot dobtam meg bele
- amikor az elozo ketto felig megpuhult, dobtam hozza valamennyicske fustolt bacont, szinten julienre vagva, piritottam szep pirosra.
- egy talban 4 tojast felvertem, adtam hozza 4 evokanal creme fraiche-t (francia tejfol, edeskes), megsoztam, megborsoztam es hozzaadtam a serpenyo tartalmat (cukkini, hagyma, bacon)
- a serpenyoben megsutottem (megparoltam?) a felrerakott (apropo, felre kell rakni!) cukkinit. Vekonyka szeletekre vagtam, disziteshez kellett
- felkarikaztam paradicsomot, olyan vekonyra, mint a cukkinikarikat.
- a quiche talba raktam a quiche tesztat (pate brise, talan vajas teszta?), beleontottem a masszat, megszortam reszelt emmentali sajttal, rahelyeztem a cukkinkarikat, paradicsomkarikat, cukkini, paradicsom, cukkini, paradicsom es igy tovabb, behajtogattam csinosra a quiche teszta kilogo reszet (grrr, nekem eddig soha nem sikerult igazan csinosra), be a sutobe, megsutottem... ha pedig oszinte akarok lenni, odakozmaltam, ezt is, mint a multkor a cake-et. De nem nagyon, mert eheto volt es azt hiszem ez volt eddigi eletem legfinomabb quiche-e. 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése