2013. május 8., szerda

Olvasom ezt a cikket. A focim utan a fotora reved a szemem es maris az jut eszembe, mint ami mindig: de Magyarorszagon miert kell kint altatni a gyerekeket az oviban es a bolcsiben?

A felnott sem kint alszik, hanem bent. Ertem en, levegoznie kell a gyerekeknek, de muszaj alvas kozben is? Lehet, hogy kint jobban alszanak, bar az en gyerekeim allohelyzetben nem aludtak soha sokaig a szabad levegon, csak akkor, ha toltam oket a babakocsiban. Persze, keves a ket gyerek diagrammot kesziteni.

A felnott inkabb sotetben, szobahomerseklet kornyeken szokott aludni, altalaban. Akkor a gyereknek miert kell kint, napsutesben, hidegben?

Adrien egyik unokatestvere bolcsodeben gondozo, o kerdezte meg tolem meg nagyon regen, hogy igaz-e, hogy telen is kint altatjak a gyerekeket Magyarorszagon. Igaz, valaszoltam. Egeszen -5 fokig kiviszik altatni oket. Akkor meg meggyozodve erveltem, hogy az jo dolog. Ma mar nem vagyok meggyozodve. Olvasom a forumtarsaimat, hogy mennyire utaljak, hogy pillenpatyi agyon kell a gyerekeknek aludniuk, sut a betonrol a hideg, a levego is hideg, a gyerek allandoan beteg. Talan ezert is. Persze, egymast fertozik, de hideg levegon en is kepes vagyok megfazni, hat meg a gyerekek.

Nezem a fotot es nem ertem a felnotteket. Agymosottak vagyunk. Nemcsak a kinti altatasban, hanem sok mas hulyeseget is olvasok a forumtarsaktol. Erdemes lenne csokorba szedni.

Persze, biztos nem latszodott, hogy nem tul stabil a mozaikfal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése