2013. május 2., csütörtök

Azon nevetek, hogy milyen cuki volt reggel negykor Maja. "Ne horkooolj!", mondta hat masodpercenkent, pedig en tudom, hogy nem aludtam, teljesen tudatomnal voltam, de allandoan felebresztett ezzel a ne horkoljjal. Most akkor mi van? :D  Andrej is felebredt, Maja is, en is (egyutt aludtam Andrejjel, lazcsillapitas kozben elaludtam), rettenetesen fajt a torkom, a fulem, a bolcsessegfogam, orrom teljesen eldugulva, se ki, se be, hiaba a gyogyszerek, az orrmoso spray. Kinomban kimentem aludni a nappaliba a kanapera, de egy kis ido utan jottek a gyerekek kettesben, megint felebresztettek. Igy tortent, hogy megint harman aludtunk a buszban. Kenyelmes agy, na de harman? Ma nem voltam formaban.

Sokat esik az eso mostanaban. Csutortok van es mintha pentek ota csak esne, csak esne. (Lassan egy hete?)

Vasarnap delutan elindultunk gumicsizmaban az autohoz setalni, ami a templomnal parkolt (gyerekekkel 2 perc seta), hogy hazahozzuk a csomagtartobol Andrej pelenkajat, amit a legutobbi vasarlaskor mar nem tudtam felcipelni. Ha mar jatszorezni nem tudunk, legalabb a templomig setaljunk el. Akkor eppen csak csepergett. A parkolonal kitalaltam, hogy mivel nem is esik oly nagyon, gyerunk a tengerpartra jatszani, hiszen volt nalunk labda es lapat (minek az 2 perc setahoz???), de ne gyalog menjunk, hanem autoval (nekem 5 perc seta, gyerekekkel mindig bizonytalan). Hala eg, hogy autoba ultunk, mert pillanatok alatt olyan zuhe kerekedett, mint amit dezsabol ontenek es ami alig akart elallni. Az orromig sem lattam, inkabb leparkoltam. A gyalogosok az esernyoikkel bemenekultek a hotelek naptetoi ala. Aztan ahogy jott, ugy ment, elallt a zuhany. Megmutattam a gyerekeknek, hogy hol szokott futni az anyjuk, amikor kap levegot az orran. A legkisebb es legbajosabb obolbe mentunk jatszani. Hihetetlen apaly volt, igy a nagy koves reszt is lattuk a tengernel. A gyerekek jo sokaig dobaltak a kavicsokat a tengerbe, aztan jo sokaig voltak az ici-pici barlangban, ott is kovet dobaltak a vizbe, aztan "sziklat masztak". A kislapatnak es a labdanak nem jutott szerep. 
En is gumicsizmaba mentem, Maja is, nagyon menok voltunk. Andrejnek is kell venni egyet. Neki nincs es csupa viz lett a cipoje, siettunk is haza, de lehet, hogy nem eleg gyorsan, mert o is beteg.

(A hatter epites alatt all, nem tudom eldonteni, hogy mi tetszene igazan.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése