2013. május 28., kedd

Anyak napjara sutottem magamnak

Ez itt, a foton, egy Nutellas tortaszelet. 

Miutan kisult a piskota es magara hagytam kihulni, Adrien beosont a konyhaba es keresztbe vagta. Gondolom, hogy megkostolhassa. Vagy leellenorizhesse, hogy megsult-e a belseje? Ahhoz szerintem a szelet (ugy ertem a szélét) is eleg lett volna megcsonkitani. De nem, o keresztbe vagta. Meglattam es nem kaptam fel a vizet csak siman kozoltem, hogy ez egy torta akart volna lenni es a krem meg hianyzik belole. Adrien felkapta a fejet, elnemult. :D 

Figyelni kellene a non-verbalis uzenetekre? Keresztbe akar tenni nekem Adrien? :D

A receptet Wildi baratnomtol lestem el, aki pedit a Tucsok es Bogartol. A suti kremje egyenesen az ordogtol szarmazik, most is sirva tudnek fakadni, annyira finom. Bazsi, akit en Gazsinak hivok, ugy mondana, hogy orgazmus a szajban. Az utobbi idokben csak Gazsival tudok (tudtam?) felhotlenul kacaraszni, hianyzik. Amiota Franciaorszagban elek, nem nevetek. Basszuskulcs! 





6 megjegyzés:

  1. Azért fura hogy meg sem kérdezett, hogy megkóstolhatja-e vagy valami, mi a terved a piskótával. Vicces.:) látszik rajta hogy isteni finom! Ilyen tálcája pedig mindenkinek van!:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, mar en is lattam, hogy neked is van ilyen talcad. :D

    Adrien narkotikuma a csokolade es a cigaretta, szabalyos tunetei vannak, ha valamelyik hianycikk itthon. :/ Meglatta a csokis sutit, azt tudta, hogy Nutella van benne (a piskotaban nincs) es mar neki is esett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így enyhítő körülmény, tulajdonképp cuki. Mint egy gyerek, nem?;)

      Törlés
    2. Nem, aki drogos, az nem cuki. :( Ha csak coca-cola, vagy csoki a drogja, akkor sem. Nehez lekattanni rola, en ezt ertem, mert en sem vagyok tiszta.

      Irni kellene egy posztot a hozzaadott cukorrol, hogy jokora fuggoseget okoz.

      Törlés
  3. Most visszanéztem ide, és annyira akarok enni ebből a sütiből, hogy fáj. :)

    VálaszTörlés
  4. Eleg, ha a krembol eszel, az mindent visz. :)

    En mar azon torom az agyam, hogy csak a mascarponet es a Nutellat keverem ossze, belerakom poharakba, ra egy mentalevelet disznek es kesz is a "suti".

    VálaszTörlés