2013. május 3., péntek

Andrejnek orvosi utasiratsra fagyit kell reggeliznie, ebedelnie, vacsoraznia. Azt hiszem nekem is mandulagyulladasom van innentol fogva. 



Meg hetfon kertem idopontot a PMI-ben, hogy megcsinaltassam Andrejnek a bolcsis papirjait, miszerint az orvos engedelyezi, hogy kozossegbe jarjon es irjon egy receptet a bolcsinek, hogy milyen gyogyszert adhatnak be neki veszhelyzet eseten (Doliprane-t, mi mast? Itt ez a csemege). A tobb szaz doksit mar leadtam, csak ezek hianyoztak. 
Micsoda mazli, hogy pont mara reggelre kaptam idopontot, mert most futhattunk volna a masik gyerekdokihoz, ki tudja, hogy lett-e volna hely. Pentek van. Persze az elet nem all meg, az ejszakai dokikat barmikor hazhoz lehet hivni.


Pentek ota faj a torkom, lehet, hogy dokihoz kellett volna mennem. 3 kilot fogytam, ez jo. Mar csak 7-et kell ledobni es normalis leszek. De en csonti szeretnek lenni. Mert itt mindenki az. Csak en nem. Kilogok a sorbol. Tomeg akarok lenni. De azert megis eleg tipikusak vagyunk, 2 nap bolcsi utan maris itthon dekkolunk betegen. Az idozites is tokeletes, itt a hetvege a sarkon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése