2013. május 6., hétfő

Amikor megerkeztunk Royanba tobben mondtak, hogy haziorvost mi itt nem fogunk talalni magunknak, minden orvos telthazas, ne is keressunk, menjunk egyenesen harom faluval arrebb. Engem ez nagyon elkeseritett, mi az, hogy egy ekkora varosban nem lehet orvost talalni? Telefonalgattam, keresgeltem, de minden titkarno elhult, hogy hogy jut eszembe telefonalni, ha nem vagyok fix paciens, a doktor mar nem fogad uj betegeket, csak a meglevoket gyogyitja. 
Amikor Andrejt beoltattam a PMI-ben (en szeretek oda jarni, mert ott lehet beszelgetni) a doktorno is mondta, hogy nem fogunk talalni orvost es en munkat sem, mert az itt nincs, se orvos, se munka. 

Szerencsere egyszer egy patikusno mondta, hogy keressuk Dr. Henryt, mondjuk, hogy o kuldott. A dolog mukodik, mert mara van randevum a doktorral. Ami a cseresznye a torta tejszinhabjan, hogy itt van tolunk 2 percre. Arra jarok futni, amikor nem vagyok torott szarnyu vereb madar, sokszor lattam mar a rendelojet es mindig arrol almodoztam, hogy barcsak ide jarhatnek orvoshoz. Erre tessek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése