2013. május 11., szombat


Ma maskaras felvonulas volt Royanban. Lattam delelott a plazson, hogy valami keszulodik, de nem tudtam micsoda, mert nem volt kiplakatozva a varosban. A helyi programujsagban biztos benne van, de en nem emlekeztem ra, pedig szoktam nezegetni, nehogy lemaradjak valami "fontosrol", de semmi baj, mert a belvarosban lakunk, meghallottuk a zenebonat, kihajoltunk az ablakon es meglattuk az oriasi lufisarkanyt. Mar vettuk is a ciponket es futottunk bameszkodni. 
Harman mentunk, mert Adrien nagyon beteg, apolasra szorul. Igaz teljesen ugyanazt a gyogyszert kapta tegnap a dokitol, amit en, kiegeszitve szemcseppel, mert kotohartyagyulladasa is van. A tunetei megegyeznek az enyemekkel: razza ot a hideg, laza nincs, felkelni nem tud. Engem nem kellett apolni, ot kell. Igazsag szerint egyaltalan nem emlekszik ra, hogy en beteg lettem volna ket hete. Igaz en is majd megdeglettem, de ezek szerint jol alcaztam. Ez most nem lenyeges, jojjenek a fotok kommenttel. Nagyon jo kis varos ez a Royan!
(Az epuletek itt a belvarosban nem tul szepek, de ez azert van, mert a II. Vilaghaboruban lebombaztak a varost, ujra kellett epiteni es igy sikerult. Vannak am elkepeszto szep villak, csak nem a belvarosban.)


A kinai sarkany
A vegen szetszedtek es minden gyereknek jutott belole, Majanak es Andrejnek is, termesztesen

A zsirafnak hiaba integetett Maja, szerintem nem vagtak neki szellozonyilast, ezert nem latta

Royan foutcajan tomeg, amit a foto nem ad vissza, de higgyetek nekem, tomeg volt

Ezt az autot egy vagany no vezette

Coutry tancosok. A ferfiak is nok
A ferfiakat miert oly nehez ravenni a tancra?

Ez a debreceni viragkarnevalra emlekeztetett engem, ahol en meg soha nem jartam
(Debrecenben igen, de viragkarnevalon nem)

Zumba tancosok
(Nem tul csitrik, de annal szimpatikusabb, hogy bevallaltak a felvonulast)

Hastancosok
(Szinten nem napos csibek, de ok is bevallalosok)

Afrikai oriasbabuk, a zebra integetett Majanak, mert kilatott a maszk mogul

Harley-Davidson

Brazilok
Cukorkat dobaltak a gyerekeknek, Maja is kapott belole

Ok nagyon jol zeneltek

Idos emberek is beoltoztek
Semmi tanc, csak seta

Maja fotozta



Ezt is Maja fotozta, tud o belogo ujj nelkul is :D

6 megjegyzés:

  1. És mi volt az apropója a bulinak?

    (én emlékszem, h beteg voltál! :))

    VálaszTörlés
  2. Grande Parade volt a fesztival neve, hogy milyen apropobol, igazabol nem tudom. :/

    Feltetelezem, hogy a hosszu hetvegere akartak latvanyos bulit rendezni.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Micsoda véletlenek! Igaz, Royanban csak háromszor jártam eddig, kicsi volt az esély, hogy élőben is összefussunk :)
    nemsokára Poitiers-be költözöm, ha arra jársz(tok), találkozhatunk!
    izé, hogy lehet itt e-mail címet cserélni nem nyilvánosan?

    VálaszTörlés
  4. Koszi, hogy irtal! :)

    Az e-mail cimem: tereczkyadri kukac yahoo pont it

    Ejjel egy ora elmult, idaig nem tudtam letenni a blogodat. :D

    A heten ket magyar lannyal is talalkoztam, igaz ok nem itt laknak, csak nyaralojuk van. Az egyikukkel teljesen veletlenul, a masikat Parizsbol ismerem. ;)

    A reformatus lelkeszt meg szeretnem keresni, ugyanis en is reformatus vagyok (bar nem tul rendes).

    VálaszTörlés
  5. Nem emlékszik hogy beteg voltál? Még jó hogy a terhességeid feltűntek neki, különben kérdezgethetne hogy "édesem, ki ez a két kisgyerek aki mindig szaladgál utánunk?".

    VálaszTörlés
  6. Ott a pont! :D

    Annyira haldoklik, hogy mar tobbszor megkerdezte, hogy nalam akkor ez most hogy is volt? Hany napig tartott? Az eszem megall. :D

    VálaszTörlés