2013. február 4., hétfő

Adi tesom es Titi, tesom felesege ma repultek el Perthbe, lehet oket kovetni a flightradar24.com-on. Micsoda honlapok vannak! Persze, ismertem, de ez igy eleg szuper, hogy egesz nap utaznak es en kovethetem oket, latom, hogy pontosan most lepik at a roman-bulgar hatart. Oriasi a mai tudomany!

Andrej meggyogyult. Kipottyosdott a hasa, tehat a hires 3 napos laza volt, igaz neki csak 2 napig tartott.

Ma toltott paprikat foztem kaliforniai paprikabol, mert itt nincs TV paprika. Allati finom lett. Felirtam egy papirra. Most mar papirra fogom vetni, ha valami jot fozok, hogy megismetelhessem, mert allandoan azon kinlodok, hogy mi legyen az ebed, mi legyen a vacsora. Nem sok fantaziam van.
Szombaton tarkonyos ragulevest foztem, hat az is isteni lett. Listara felkerult.
Nagyon elvezem, amikor ertelmes, azaz zoldseggel teli es finomra sikerult kajakat vagyok kepes fozni.

Szombaton megvettuk almaink gyerekagyat. A gyerekeknek is tetszik, nemcsak nekunk felnotteknek. Emeletes londoni busz, egy double deckert. A "jofogas.fr" oldalon sikerult kibekkelni, eleg jo aron (135 Euro). Szinte uj darab, csak fel evig hasznaltak az eredeti tulajdonosok, de a kisfiuk inkabb egy kaloz hajora vagyott, igy eladtak az emeletes buszt. 
Adrien berelt egy kis furgont, hogy el tudja hozni, be is fert ket reszben, de a lepcsohazban a lepcsofordulokon nem fert el, igy atomjaira kellett szedni ejszaka, miutan Andrej elment aludni. Maja nem akart aludni, mert tulsagosan izgatott volt, hogy jon az uj agy. Azota le-folszaladgalnak ra, bebujnak az aljaba, betakaroznak, aztan felmasznak. Fent nincs matrac, igy ott nem alszik senki es igy nincs lehetoseg onnan leesni. Ejjel. Nappal van. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése