2014. április 23., szerda

Megint futok

Már háromszor is voltam futni idén. Egyrészt, minek hagytam abba tavaly?* Másrészt mit foglalkozom én másokkal? Szerencsére nem is olyan nehéz újrakezdeni, mint ahogy gondoltam. 

Tegnap 4,05 km futottam, elég egyenletes tempóban. Nem rakom ide a "polarpersonaltrainer" adatlapomat, hogy ne röhögjetek ki. A tesómnak küldözgetem, elvégre tőle kaptam a szuper órát, muszáj beszámolnom neki, hogy egészséggel használom. Elég jól haladok, ahhoz képest, hogy milyen dagadt vagyok és mennyire lerobbant a szervezetem.

Itt futok. Nézegessetek képeket. Nem tökéletes fotók, de nincs nálam a rendes fényképezőgép. 

Puy l'Eveque

Ez a fenti kastély nagyon piszkálja a fantáziámat...

Borvidék

Borkastélyka a semmi közepén

Cégér, nekem nagyon tetszik

Minden egyes földterület gyönyörűen felszántva

Rózsabokrok minden szőlősor elején, hogy ne a szőlőt dézsmálják meg a rovarok

Lovak

A piros feliratnál vagyunk
Ennyire kanyarog a Lot folyó

Mert elment az életkedvem, kioktatott a pasasom, hogy ennek nem sok teteje van. Ezen lovagolok egy éve, hogy hogy mondhatott ilyet, de most már le tudom bagózni (nem igaz... egyszerűen nem tudok napirendre térni fölötte. Tegnap is elmondta minimum egy óra mozgás kell, de hiába, mert nem vette el a kedvem, sőt, ha ezen múlik, én szívesen lelépek 70 percre is. 

10 megjegyzés:

  1. Miért ne lenne sok teteje? (nem értem)

    Gyönyörű helyen jártok! Az jutott eszembe róla, amikor egyik kolléganőm azzal a felkiáltással jött vissza egy franciaországi utazásáról, hogy "Már értem a Közös Agrárpolitikát" (akkoriban állandóan erről fordítottunk)

    VálaszTörlés
  2. Közös Agrárpolitika... nagyon érdekes téma! Nem sokat tudok róla, csak annyit, hogy néhány "földbirtokos" magyar ismerősöm néha előveszi a témát, de nem észleltem, hogy profitált volna belőle... Tény, hogy nem látok bele.

    VálaszTörlés
  3. Ja, hát azt úgy értette, hogy már megérti, miért akarja az EU annyira megóvni a kisgazdálkodásokat és a vidéki táj jellegét. (mert annyira szép Fro egyes része. Vagy mindegyik? :))

    Adri, láttam a múltkor, hogy a Spenóton a Nutellás rajzomhoz felhőbe odaírtál egy mondatot. Azt milyen alkalmazással csináltad? Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Ilyen helyen én is futnék....:P (hátpersze, ja:)

    VálaszTörlés
  5. Tamkó, én azt hittem azért, mert jó kis támogatást kapnak a kisgazdák.

    A felhőt vagy Paint-ben csináltam, vagy az Ipadra raktam valami applikációt... csak tudnám melyiket... keresem, de nem találom... keressem meg rendesen? Én csak "free" programokat töltök le, aztán ott bohóckodom, csak az a baj, hogy ritkán, ezért nem rögzül rendesen a fejemben.

    A másik rajz is beszúrásra került, csak még publikációra várakozik a bejegyzés. :D

    VálaszTörlés
  6. Helló Ágnes! Nem vagy te véletlenül Mági? ;)

    VálaszTörlés
  7. Az jo lenne, koszi, nem boldogulok a felhokkel :)

    VálaszTörlés
  8. Gondoltam h a masik kep meg var a sorara, semmi gond!

    VálaszTörlés
  9. Szuper!!! Aki appal tud úgy festeni, tud felhőzni is. ;)

    fr.kulcs

    VálaszTörlés