2014. április 20., vasárnap

Húsvét Puy l'Evequeben

Húsvétra leugrottunk apóshoz. Nagyon izgultam, mert amikor legutóbb itt voltunk, nem mindig volt jó... Most kedvesek, aranyosak velem, úgy látom nincs gond. Persze tudom honnan fújt a mérges szél. A lány, aki apósomnál él, nem bírt elviselni. Például olyanoktól úszott vérben a szemgolyója, hogy hagytam a 11,9 hónapos Andrejt játékot püfölni, hagytam őt mászni mindenfelé (a konnektorhoz és hasonló halálos tárgyak közelébe nem, nem vagyok plankton), mindig betereltem mindkettőt a fürdőszobába, amikor zuhanyoztam és a padlón játszottak a sógornőm 100 színes hajgumijával. Nem a csaj hajgumijával, hanem sógornőjével, aki már nem lakik apósnál és akinek már rövid a haja. A végén akkurátusan összeszedtem mindet. Ezek mind nagyon zavarták őt és elkezdett bemószerolni apósnál. Tudom, mert a csaj elmondta skype-n a sógornőnek (ők nagyon jó barátnők), hogy én seggfej vagyok, a sógornő elmondta anyósnak, anyós elmondta a gyerekeim apjának, a gyerekeim apja elmondta nekem. Bezárult a kör. Ezek után apósom is kiosztott néha. A legjelentősebb az volt, amikor dupla vacsorát adtam Majának, mert még éhes volt. Úgy kikaptam, hogy csak úgy zengett. Közönség előtt leszaranyázott. Mondván ő látja, hogy én minden órában etetem a gyerekeimet... de ezt már egyszer elmeséltem, most is csak azért, mert még mindig bennem van a jelenet. Most emiatt itt izgulok, hogy mikor csinálok rosszat, mikor kötnek belém, mikor leszek megint leszarozva.

Most úgy teszünk, mintha csípnénk egymást. Én sem vagyok túl őszinte, mert mindent nagyon megdicsérek. A lány egy-két éve vett magának itt egy házat. Igazából nagyon jó helyen van, őrült jó panorámával, de a lakás ízléstelen. Piros rozetta a nappaliban, onnan egy döglött lila szoba nyílik (belátni a nappaliból), amiben van magenta is, a konyha, ami a nappalival egy légtérben van (ún. amerikai) teljesen puritán se zöld, se szürke, se kék színű, szóval szerintem kicsit ízlésficamos, én meg már megint pocskondiázom, ezért most vissza a jósághoz.

Apósnál mindig nagyon jókat lehet enni és főleg egészségesen. Tegnap reszelt répa, uborka, pulyka, frissen vágott metélőhagymával megszórt pirított krumpli volt ebédre. Este pedig vadspárga (de mégseem... valami más a neve) krumpli, főtt tojás, szósz volt összekeverve és valami istenire sikerült. Volt rendes spárga is, amit spárgaszezonban maguk raknak el (sterilizálnak), aztán csak elő kell kapni, lecsöpögtetni és megenni. Isteni. Vacsorára más nem is volt. Persze, az elmaradhatatlan sajt, kenyér magától értetődő.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése