2014. április 24., csütörtök

Még mindig Puy l'Évêque

Tegnap is, ma is óriásit sétáltunk a gyerekekkel, míg apjuk az apja házát csinosította apjával.

3.88 km-t gyalogoltunk, igaz közel két óra alatt, mert közben gyűjtöttünk csigát, madártollat (brrr!), tobozt, kavicsot és ezer más kincset, még ebben a korban járnak. Ma végre nem felejtettünk el vinni a halaknak kenyeret. A haletetés is időrabló. 

Kabátban indultunk (már aki, mert én otthon felejtettem), amik menet közben lekerültek a gyerekekről és végül a kardigánok is, mert szépen kisütött a nap. Így aztán én, mint a málhás, három pulcsival, két kabáttal, újságokkal, fényképezővel, egyebekkel megpakolt táskával caplattam fel a hegyre, le a hegyről, fel a hegyre. Ilyen dimbes-dombos ez a vidék.

Én még nem unom ezt a környéket, természetesen persze naná, hiszen csak turista vagyok itt. Bezzeg, amikor úgy nézett ki, hogy itt kell élnünk, nem tetszett. Kínlódtam, őrülten hiányzott a nagyváros. Kocsi sem volt még a fenekem alatt, amitől úgy éreztem magam, mint egy fogva fogott fogoly.

Tetszenek a gyöngytyúkok.
Eddig nem tudtam, hogy őrült hangosan tudnak rikácsolni. 

Puy l'Évêque, a tegnapihoz képest másik prospektívából

Már legalább ötödször járok a városban és csak most fedeztem fel ezt a ficakot

Régen ez volt a parókia, ma rendes családok lakják

Mintha Fóton a filmgyárban járnánk, ott voltak ilyen díszletek annak idején

Csigát talál

Micsoda szemöldökök...

Mindenhol kristály tiszta a víz

Lemértem a szuper órámmal a távot: 3,88 km


2 megjegyzés:

  1. Megint gyonyoruek a kepek! Meg a szemoldokok is :) en is mindig azon gondolkodom, amikor turistakent jarok ilyen eldugott helyeken, h tudnek e ott elni. Par evig biztosan! Lekvart foznek, meg kerteszkednek , meg kirandulnek, meg mindennap irnek blogot ( jaj de nem hianyzik a munkam, atyavilag)

    VálaszTörlés
  2. Ha nem lennének lehúzó körülmények, akkor én is tudnék így élni, lekvárfőzve, blogolva, kirándulva, piacra járva, aperot aperora halmozva, de autó nélkül, furkáló, kritizáló ismerősökkel nem. :)

    VálaszTörlés