2014. március 22., szombat

Üres csacsogás az időjárásról

Reggel esőre ébredtünk. Reggeli után elkezdtem keresni az esőporgramokat, de persze nem találtam. Az aquapark pont most végzi az éves felújítást, az elvarázsolt kastély csak májusban nyit, a gőzmozdony is akkor indul újra. Bezsongott a fejem és kipakoltam a gyerekszekrényt, vonalzóval rendet raktam benne. Ebéd után nagyon szépen kisütött a nap, felkeredektünk (apjuk is!), irány homokvárat építeni. Ahogy kinyitottuk a kaput, eleredt az eső és két másodpercen belül a jégeső. A gyerekek jót csodálkoztak, ezért csak néztük, csak néztük és hála az ég, mert 2 perc múlva elállt és megint kisütött a nap. Elindulhattunk. Igaz, elég alaposan fújt a szél, hideg is volt, de mi mégis jó várat építettünk és jót fociztunk. A napnak még nincs vége, a délutánt még meg kell oldani. Ötletem nincs, mit lehetne még csinálni. Még egy homokvárat? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése