2014. március 29., szombat

La Perla 2. fejezet

Tamko is mesélte, hogy ők is láttak már házi szütyőből ÉS a hotel terülj-terülj asztaláról is jól bereggelizős embereket, de én ezt most megfejelem. :D

20 éves koromban, az akkori pasasom egyik haverja megkérte, vigye ki őt és frissen sült feleségét a reptérre, hogy elrepülhessenek Spanyolországba a nászútjukra, ők is ilyen jómódúak voltak, hát 1993-ban még busszal jártak az emberek "spanyolba" és emlékszem, az esküvőn a vőlegény a meglévő Audi autójukat átkötötte óriási piros masnival és csináltatott a menyasszony nevével egy rendszámot, én meg majdnem elájultam, kocsit kapott nászajándékba a csaj, gondoltam magamban, aztán persze leesett a tantusz.

Amikor kiérkeztek a reptérre és várták, hogy becsekkolhassanak, előkapták a batyujukat, leültek és KOLBÁSZOS SZENDVICSET kezdtek el majszolni. :D 


3 megjegyzés:

  1. Erre csak egy magyarázat van: imádják a kolbászt. Különben érthetetlen!

    (mert most, hogy már nem adnak a gépeken enni-inni, én biza csomagolok magamnak mindig, mert jobban szeretem azt a szalámis szenyót, amit én csinálok. Plusz teszek hozzá túrórudit, esztmegazt.. )

    VálaszTörlés
  2. Na de amikor még adtak enni? Meg hát amint beértek az ajtón?

    Egyébként igazad van, a múltkor Andrej indulás előtt, még otthon kihányta a reggelijét és nem volt nálam rendes ennivaló, így a reptéren aranyáron vettem élelmet...

    VálaszTörlés
  3. Mondom: szeretik a hazai izeket! :))

    VálaszTörlés