2014. március 29., szombat

La Perla

Találtam egy új blogot (számomra új, mert úgy látom mindenki más ismeri, csak én maradtam le már megen'), hát isteni, végre újra hahotázhatok, hiszen én már alig nevetek, egysíkú és ingerszegény a hétköznapom és a hétvégém. 

A Mi ez a cirkusz már megint címűről van szó. Olvasom A szégyen c. bejegyzést és bevillant egy történet. Annak idején, amikor még felhőtlen szingli voltam, minden évben jártunk síelni. Mindig csapatostól. Volt egy alapmag, de ehhez mindig csatlakoztak újak is. Egyszer egy barátnőm jött a fickójával, aki igazából egy nős pasi volt. Mi többiek nem is értettük, hogy tud lelépni egy hétre a család mellől úgy, hogy ne bukjon le. Nem is sikerült neki, a felesége simán kiderítette, hogy vaj van a füle mögött, de ennek a szálnak a részleteire már nem emlékszem. A fickó elég jó helyeken tanult (jó nevű egyetem és pár külföldi is), elég fontos pozícióban dolgozó figura volt (külföldi nagynevű bank fontos részlegének vezetője), az az elegáns, nagy dumás, magasról jött és magasan lévő (= tehetős) fajta. Mi többiek akkor találkoztunk vele először, nem ismertük őt csak hallomásból.

Első reggelen történt. Mindenki levonult reggelizni. A fickó papucsban (Scholl félében), zokniban... és hozta magával az elemózsiás zacskóját. Én mondom, Olaszországhoz képest bőségesen volt mit reggelizni, nem a szokásos kávé és cornettót rakták elénk, hanem tényleg degeszre ehettük magunkat. A fickó kipakolta a magyar szalámit, májkrémet és már nem is emlékszem miket, de nem hantázok, tényleg kipakolt mindenfélét az asztalra. A csoportszervezőnk, aki nem mellesleg a legjobb barátnőm egyike meglátta, megforgatta a szemeit és a saját stílusában, amit sajnos nem fogok tudni leírni, mert itt csacsorásznak a gyerekek és apjuk is felébredt már, szituációkat kell megoldani (hol a gyerekek papucsa, miért ég a villany, halkabban, ne itt játszatok, hanem ott és a többi és a többi). Szilvi. Óh, Szilvi! Kicsattant, hogy na ezt már nem, ez egy hotel, van elég sokféle reggeli és bőségesen is, ne legyünk már ilyen stílustalan magyarok, hogy kis tarisznyából vegyük elő a szalonnát a hamuban sült pogácsával! A fickó megsemmisült. Nem tudta mitévő legyen. Pakoljon el, vagy egye tovább a hazait. Én is elsüllyedtem szégyenemben, egyrészt tényleg halál ciki volt, hogy elővette és szó szerint kipakolta a téli szalámiját mindenféle mással, másrészt a leteremtés is kínos volt, de mit lehetett volna tenni? Végig nézni, minden reggel a kis magyar reggelis szeánszát? Ha nem egy asztalnál ültünk volna, csak-csak, de így? 

Ez a hotel

Közben meg is volt az első balhé. Maja megharapta magát és azt mondta, Andrej volt. Apjuk lebaltázta Andrejt, hogy tilos harapni. Mire megint jött Maja már két harapással, de Andrej végig ott ült mellettem. Kész is a balhé. Aztán Andrej tényleg meghúzta Maja haját. Kész is a második balhé. És még csak 9.49 van.

8 megjegyzés:

  1. Na es mi lett utana, hogy reggelizett a pasi a tobbi napokon? A baratnojenek (szeretojenek) nem volt ciki? Egyszer en is lattam egy ilyen reggelizo csaladot fro-ban, meg most is emlegetjuk oket, mert a kis elemorzsias zacskojuk mellett ettek a hotel kinalatabol is. A belinkelt blog tenyleg szuper, en sem ismertem. Tokeletesen egyetertek a szallodai reggelikrol irottakkal, bar en csak harom korig szoktam birni :))

    VálaszTörlés
  2. Ja, adri, tudod hogyan kell beregisztralni h az ember szavazhasson innen?

    VálaszTörlés
  3. A belinkelt írás is nagyon tetszett, de a tiéd is! :-) Tényleg, végül mi lett? Elpakolt?
    Kis kiegészítés, mint egy allergiás fiú anyukája: mi viszünk magunkkal GM kenyeret, sütiket, ha szállodában eszünk, mert sajnos a sok étel között ezek nem találhatóak meg. Nem volt belőle soha probléma, rá sem kérdeztek, hogy ezt miért tettük ki az asztalra. Igaz, mi előtte mindig érdeklődünk, hogy a kint lévő dolgok közül melyik nem GM. Általában a szakács jön ki, felsorolja, hogy mit ehet a gyerek.
    Persze ez egy speciális eset, de esetleg mondjuk cukorbetegek is vihetnek magukkal olyan ételeket, amikre szükségük van (például édesítővel készült lekvárt, stb.)
    Na, de az általad említett eset nem ebbe a kategóriába tartozik :-)

    VálaszTörlés
  4. Tamko!

    En olyan elmaradott vagyok, hogy nem is hallottam még szavazási lehetőségről. A miezacirkuszármegintre akarsz szavazni? De hova? :)

    VálaszTörlés
  5. Gilda!

    Igen, a ti esetetek szerintem teljesen elfogadott! De ez az ember egy meglett felnőtt, semmi egészségügyi problémája nem volt. ;)

    A végén elpakolt, tényleg teljesen ízekre hullott. A barátnőm sem számított rá, hogy ilyet csinál, mivel nem ismerte velejéig a pasast. Gyorsan vége is lett a sztorinak (őőőő, a pasas hiába ígért fűt-fát neki, a családját választotta).

    VálaszTörlés
  6. Mármint a parlamenti választásokra hogyan lehet szavazni! :) De közben rájöttem és regisztráltam és remélem nem lesz kígyózó sor a konzulátus előtt, mert nekem időre haza kell érnem..

    VálaszTörlés
  7. A helyedben magammal vinném Bonhomme-ot, garantáltan előre engednek gyerekkel. ;)

    VálaszTörlés