2013. szeptember 8., vasárnap

Labda

Tamkotol kaptam ezt a labdat, amit babzsakgyarnak passzolok tovabb.


Kinek a tehetségét irigyli a legjobban? 

Szemelyesen nem ismerek atlagon feletti kepessegu, kreativ, alkoto embert. Inkabb altalam ismert, rendkivul kitarto embereket irigylek. Peldaul Szilvi havernom kitartasat, de mereszseget is. Volt batorsaga utazasi irodat* nyitni a valsag eloszobajaban. Nem is ment jol az uzlet ket evig, de aztan megis erore kapott es most fut a szeker.
Apropo, valaki meg tudja mondani, hogy ez az utobbi valsag, amiben ma is elunk, mikor kezdodott? Nekem ugy tunik valsag hatan valsag mar tobb, mint tiz eve, de van, aki allitja, hogy vannak szunetek.

Melyik a kedvenc könyve és miért?

Az elottem valaszolok oly okos konyveket neveztek meg, sajnos en alintellektuell vagyok.
Adrian Mole titkos naploit csipem, mert rolam szoltak. Persze Bridget Jones-e is. Oregkoromra is ir majd valaki naplot, remelem!
Azert olvastam mar komolyabbat is, nehogy emiatt le legyek selejtezve. Peldaul a Candide es az optimizmust is. 

Ha újraélhetné élete egyetlen pillanatát, melyik lenne az?

Nagyszuleimet gyorsan kifaggatnam, hogy hogy volt regen. Sajnos nem mindenre emlekszem abbol,

amit meseltek. Az esetek 97%-ban A Haborurol volt szo. Milyen mely nyomott hagyott bennuk, hogy masrol nem is nagyon meseltek. Vagy csak nekem tunik igy? Na jo, volt szo bekes idokrol is.  

Mi az a téma, amiről nem szeret beszélni?

Politika. Egyreszt nem ertek hozza, masreszt abbol mindig csak balhe fakad, harmadreszt nem erdekel.

Mi az a tulajdonság, amit leginkább kedvel a másik nemben?

Tul nehez kerdes. A sajat fickomra kell gondolni, vagy a globusz himnemuinek osszesere? 

Ki volt az, aki a legjobban elkapta az ön lényegét, és mit mondott pontosan?

Edesapam. Ne sziporkazz, mondta. Mert volt olyan idoszakom, amikor udvari bolond voltam es ez
neki nem tetszett. Jobban szerette volna, ha komolyabb lettem volna. 

Melyik a kedvenc idézete? 

Mindenki hulye, csak maskepp. 

Mi a legértékesebb tulajdona?

A nagyanyam ekszerei (sajnos ugy nez ki, hogy a lakasom 2 forint 2 fillert er manapsag).


Hisz a halál utáni életben?

Nem.

Ha más hivatást kellene választania, mi lenne az?  

Mostanaban ujbol ovono szeretnek lenni, vagy idegenvezeto, de csak erdekesseget meselnek, peldaul,
 hogy kecskehuzta hinton utazott XVI. Lajos, amikor gyerek volt. Pontosabban, volt neki egy ilyen jatekhintoja, amin csavaroghatott a 40 negyzetmeteres kertjukben.



* Reklam! http://www.alfatours.hu/ vagy https://www.facebook.com/alfatourshetvege?fref=ts

2 megjegyzés:

  1. Köszi :))
    1) én a válságot 2007 szeptemberétől számolom, emlékszem egy beszélgetésre egy akkori kollégámmal, sztem akkor mondtam ki életemben először a pénzügyi válság és a tőzsdekrach szavakat (kivéve történelemóra) Én is irigylem az önmegvalósító, belevágós embereket! Úgy érzem, erre SOHA nem lennék képes.
    2) Adrien Mole-t én is szerettem!

    VálaszTörlés
  2. Én 2004-ben kezdtem parázni, mikor az építkezésbe vágtunk. Azzal érveltem, hogy bármikor tönkremehet a világgazdaság, és tratata-tratata , ökörség hitelt igényelni meg ilyesmi.Azóta azon rágom magam, hogy ha nem károgtam volna, nem lett volna válság.
    :)
    Köszi a lasztit! megpattogtatom! Kösziköszi!

    VálaszTörlés