2013. szeptember 24., kedd

Futni utalatos

Uj utvonalon futottam, nem kevesebb, mint a korzon. Azert ehhez batorsag kell, oregeim! Ott nem lehet lathatatlanna valni. Plane Adrien Snoopys polojaban. A korzon delelott is rengetegen setalnak, futnak, bicajoznak, musazj voltam komolyan futni. Azt hittem van nekem erom, majd elfutok Dindonne Szent Gyorgyig, menni fog, de igazabol majdnem elpusztultam. Egyszer sem jott a jo erzes es minden aldott percben mag akartam allni, de ugy meg akartam allni, hogy ketszer meg is alltam. Setalni. Meg fotozni.
Osszesen 5,6 km-t futottam (minusz a belestalasok...), nem sok. Plane, ha az idot is figyelembe veszem. Tobb, mint ket honap kihagyas utan ne csodalkozzak!

A fotot nem en lottem, hanem a Family Golf Hoteltol kolcsooztem, mert nalam megint megallt a tudomany.
A kikototol egeszen az obol homokos szakaszaig futottam, az ott mar Saint George de Dindonne, Balatonfured testvervarosa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése