2013. szeptember 4., szerda

Pletykalap

Kíváncsiak vagytok, hogy ma értünk jön-e valaki a reptérre, és időben érkezik-e? Én is. :D
Le van zsírozva, csak hát... Mindig van valami galiba. Általában az, hogy hiába beszéljük meg százszor, hogy hány órakor landolunk, mégis elfelejtik. Tudnék menni taxival vagy BKV-val, igen, de valahogy mégis kényelmesebb, ha kijönnek értem és a két gyerekért, amíg ilyen picik.

Második alkalommal annyira sokat vártam anyósra, hogy már álltam a taxira várva, mikor befutott. Hiába hívtam telefonon, nem tudtam elérni, mert lemerült, elveszett, elaludt, elfelejtette.

Tavaly volt, hogy Toulouseból repültünk Párizsba, késő éjjel értünk oda, 11 óra környékén és csak vártunk, vártunk a gyerekekkel. Apjuknak még el kellett vinnie dizsibe (igen, jól olvasol) a kistesóját, csak aztán kanyarodott a reptér felé. 

Tavaly nyáron anyós közölte, hogy a CDG-re ki nem jön értünk, az túl messze van. Hm, Beauvaisba simán kiugrik, holott az 100 km-re fekszik a falujuktól. Noémi jött ki értünk. Persze, utólag már úgy hangzott, hogy gyalog szívesen kijött volna elénk, csak autókázni ne kelljen. Aztán eltelt pár hónap és tavaly karácsonykor már kijött oda is. Ki érti ezt? 

5 megjegyzés:

  1. Jó utat! Remélem, ott várt az egész pereputty! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem vart. 40 percet kesett, de kibirtuk, termeszetesen. ;)

    VálaszTörlés
  3. Ó, basszus... de ha már kimennek, miért nem tudnak időben odaérni??

    VálaszTörlés
  4. :) ááááááááá! ez zsír!

    VálaszTörlés
  5. Sokan oly egocentrikusak... Raadasul sogornomnek nincs gyereke, nem tudhatja mit jelent gyerekkel utazni, varakozni.

    VálaszTörlés