2013. szeptember 26., csütörtök

Nem terek magamhoz. Andrej szo nelkul viseli az ovodat.
Amig csak elkiserte Majat az oviba, minden reggel vegig kellett rohannia az ovoda folyosojan, holott az tilos. most pedig szepen gyalogol. ezt sem tolem tanulta.
O rakja helyere a cipojet a fakkba, miutan atvette az ovis csipojet, bemegy a terembe, puszit ad nekem, puszit ad Isabellenek, az ovonojenek es megy a duhongobe. Picsogas nelkul. Pedig mennyire feltem. O nagyon anyas. Egesz eleteben alig volt kulon tolem. Iden nyaron nehanyszor passzoltam le anyukamnak, teljesen jol turte, anyukamat nagyon-nagyon szeretik,a gyekek, de azert az ovi megis egy masfajta kozeg. Sok idegennel. Es megis szereti. Nagyon szereti.
A szobatisztasag is jol megy, eddig csak negyszer volt balesete, oszzesen ket nap alatt.

Mar csak en logok a levegoben. Mindenkinek van munkahelye a csaladban, csak nekem nincs.

2 megjegyzés:

  1. A kicsik mindig sokkal tapraesettebbek. Anyukám szerint nekik meg kell küzdeni az elnyomó nagytesóval, így megedződnek. Mondjuk az, hogy kifejezetten szereti az ovit, az mázli! :)

    VálaszTörlés
  2. Teljesen igaza van anyukadnak. :)

    En nagyon izgultam, de ugy nez ki semmi okom nem volt ra. Azert nezzuk meg a dolgok alakulasat jovore, juliusban.

    VálaszTörlés