2013. szeptember 29., vasárnap

Szeptembernek vege

Hetvegi egyenleg:

Szomabat delelott esett az eso, mi azert kimentunk setalni, gumicsizmaban kifejezetten szorakoztato.
Sajnos nem sokaig maradhattunk, mert elkezdett szakadni. Azt meg a gumicsizma birna, a gyerekek kapucnia is, de nekem olyanom nincs, igy en voltam a kaukktojas, miattam kellett hazamenni.

Ugyanaznap, a szieszta utan elmentunk a szomszed varos uszodajaba. Royanban van ket uszoda, de az egyik csak nyaron uzemel, de teljesen mindegy, mert egyikben sincs gyerekmedence. Saujon uszodajaban viszont van gyerekmedence, igaz eleg kicsi es semmifele attrakcio nincs benne. Se egy csuszda, se egy vizkopkodo, semmi. Azert szerencsere ezek nelkul is jol szorakoztak a gyerekek. Apjuk nem jott, mert nem volt kedve. Szerencsere mar meg tudok mozdulni nelkule is, talan vege a szules utani elveszettsegnek. :D Az esz megall.

Vasarnap delelott a pontaillac-i lovas paraden voltunk. Camargue-i es bretagne-i lovakat lattunk, a magyar fogatrol lemardtunk, csak most este lattam az interneten, hogy ilyen bemutato is volt. Francba!

Delutan butorboltokban jartunk es vettunk uj kanapet. A regit utaljuk. Klikk-klakk kanape, recseg, kenyelmetlen. Utana meg elmentunk a zsibvasarra, ami pont a mi keruletunkben volt megtartva. Vettunk a gyerekeknek egy jatekot. Macskahaz, hitaval, lifttel, furdokaddal.

Este kacsakolbaszt ettunk, finom volt, pedig viszolyogtam tole. A piacon vette Adrien, rendes hentestol, biztos ezert volt kifejezetten jo.



Ezer bocsanat, de a technika ordogevel lakom egyutt, nem engedi modositani a fotokat. Vert izzadok.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése