2013. szeptember 21., szombat

Pipa vagyok

Bar szerdan mar jartunk dokinal, de tegnap ejjel ujra ott kotottunk ki, igaz az ugyeleten. A szerdai doki, Sarmos Philippe, ugy vizsgalta meg Andrejt, hogy bele sem nezett a torkaba, a fulet sem nezte meg. Meghallgatta a tudejet 27 Euroert. Biztos en vagyok a hibas, hogy nem eroskodtem... Mar magam sem viselem el a hulye naivitasomat.
Maja szerdan betegebb volt Andrejnel, az o torkaba belenezett a doktor, tudejet meghallgatta, ez is 27 Euroba kerult.
Igaz, szerdan meg nem volt tul rosszul Andrej (basssz, babablog), eppen akkor kezdett kohogni es normalis laza volt (38,9), errol tajekoztattam a doktort. Felirta a szokasost: lazcsillapito szirupot, lazcsillapito kupot, orrsprayt. Ehhez kepest az ejjeli doktor mar antibiotikumot es kortizont. Ami furcsa, hogy most sem irtak bele az ejjelisek az egeszsegyugyi konyvbe, hogy egyaltalan ott jart a gyerek. Majanak sem irtak be a kiskonyvebe, amikor vele futottunk az ugyeletre a fulgyulladasaval. Pedig akkor is antibiotikumot irtak fel, azt pedig nem tul jo surun szedni. Ha a kovetkezo doktor nem latja az elozmenyeket, szivbaj nelkul felirhatja rovid ido elteltevel az antibiotikumot.
Receptet kaptunk, majd betuzom tuzogeppel a kiskonyvbe es kesz, legyen nyoma.
Pipa vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése