2013. április 14., vasárnap

Voltam futni. Haaalleluja, haaalleluja, halleluja, halleluja, halleluuuuja! 

2009. februarjaban tornaztam utoljara. Mar terhes voltam Majaval, de meg nem tudtam rola es akkor jartam a futurisztikus budai sportcentrumba, ami milliardokba kerult. Nem nekem. Karacsonyra kaptam a berletet. Mit berletet? Klub-tag-sa-got. Ezzel azt "sugalltak", hogy fiam, le kell fogynod. Le is fogytam 6 kilot, eszmeletlen volt.
Aztan kiderult, hogy terhes vagyok Majaval, majd Andrejjel es en azota nem sportoltam egy percet sem. Rettenetes fizikai allapotban vagyok. De vegre elhataroztam magam. Heti harom futast tervezek. 

Ma a delutani gyerekszieszta alatt mentem. Bar Adrien ugyeletes, szerencsere nem riasztottak, mig en tavol voltam. Igyekeztem nem vegtelen tavolsagokba elfutni, hogy haza tudjak rohanni, ha veletlenul pont akkor hivnak.

Fel ora futas. Nem sok, de szerintem kezdesnek idealis. Vegul husz percet tornaztam meg, hasazas, combozas, derekazas, tokazas. Tobbet nem birtam, a maradek 10 perc egyszeruen nem ment. 

3 megjegyzés:

  1. Ez csúcs!!!! nagyon egyre járunk! én is elkezdtem "kocogni". :D botrányos volt, de mégis annyira büszke vagyok rá hihihi!
    Ügyes vagy Adrikám! Melkó is nyoja, olyanok leszünk mint.....nem is tudom, pl. mi leszünk a csárli angyalai :D

    VálaszTörlés
  2. Juj, de jo, hat ez oriasi! Mindharman most kattanunk ra a sportos eletre. :D

    Stipi-stopi, en leszek a barna hosszuhaju, nem tudom a nevet, de mindjart kikeresem a google lexikonbol. Jaclyn Smith. :) Bar Kate Jacksonra jobban hasonlitok, muhahaha.

    VálaszTörlés