2013. április 20., szombat

Futas

Tegnap is voltam futni. Ez volt a harmadik. Nehezen ment, holott nem, hiszen mar egybefuggo 15 percet is tudtam futni.

Adrien mar-mar biztatott, vegre nem fanyalgott, hogy lelepek egy oracskara. Igaz, a biztatas nala ugy nezett ki, hogy kozolte, az en negyvenot percnyi futasom lofisz, mert legalabb ket orat kell kardiozni ahhoz, hogy beinduljon a zsiregetes. Mert o tudja, o sportember (volt). :D   De nem akarok panaszkodni, egeszen szimpatikus volt tegnap.

Tegnapi futasom:

(f = futas, gy = gyaloglas)

1 perc f
1 perc gy
2 f
1 gy
3 f
1 gy
4 f
1 gy
10 f (odafigyelsz? latod?)
1 gy
15 f (hozzam a repulosot?)
1 gy
10 f
1 gy
5 f
kesz, nyujtas, hazasetalas.


4 megjegyzés:

  1. Csak így tovább! Ügyes vagy:) Szerintem ez már olyan eredmény amire simán büszke lehetsz. Még a végén indulsz a következő maratonon:)

    VálaszTörlés
  2. Az egyik almom a maratoni tavot lefutni valami fontos varosban. De egyelore orulni fogok, ha 5 km-t le tudok futni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, nekem is ez a cél, harminc éves koromig lefutni a maratont:)

      Törlés
  3. Nekem mar 40 eves koromig sem fog osszejonni, jajj! De nem baj, ahogy Adi mondja: Adu nem fiatal, de fiatalos. Igy volt? :D :D :D

    VálaszTörlés